Jellemzők: - 1983-as, ET fejtámlás (régi belteres) verzió.
- vezetett német szervízkönyve van, számlákkal igazolva, a 105000-es nagyszervíz előtt kivonták a forgalomból, 1992-től garázsban állt, felbakolva. 2005-ben hozták az országba, az utolsó évet már a szabadban töltötte, ezt tette neki a legrosszabbat - van néhány jellemző Alfetta kasztnihibája, de semmi olyan, amit egy lakatos két nap alatt kényelmesen ne tudna rendberakni. lakkhiba miatt megpróbálták házilag átfesteni, ami borzalmas lett, fényezni kell. 83000-nél komplett hengerfejfelújításon esett át, ami a számlák alapján anno 3200 maki volt. Flexicsövesre alakították a kipuffogórendszert a hangja mégis olyan, mintha wankel lenne :). A hátsó fékkör részben berohadt, a duplakuplung csinál furákat, de minden próbaúttal javul - valószínűleg ez utóbbinak az állás tett be. A váltó pöpec, nincs reccsenés, nincs tétovázás. A kéziféken kívül minden működik, törve nem volt, elektromosság bántva nem volt. A műszerfalat újra (!) cserélték - igaz GTV 2.0-é került bele (van szivató), de legalább szép, nem repedt.
- a terv, hogy a kasztnit minél előbb megcsináltatom, gyári színre visszafényeztetem, átnézés és lepapírozás - most garázsba kerül