- Típus:Alfasud Sprint 1.5 QV (Alfasud nélkül)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1984
- Színe:Rosso Alfa (ROAA)
Az éppen esedékes műszaki vizsga előtt egyszerre minden tervem dugába dőlt. Nagyon bosszantó, hogy ezen a csodálatos magyar utakon nem lehet normálisan közlekedni. Így esett áldozatul a Sprint is. Sikeresen kifigyelt a jobb torony és pont az alvázszámnál tört meg a lemez. Ezek után nemtom mi tévő legyek a járgánnyal.
Ja és a sebességmérő is megadta magát.
Sikeresen megtörtént az esedékes műszaki és környezetvédelmi felülvizsgálat.
Köszönhető az amore-nak, már sikerült is szereznem Speedline felniket eredeti alfás kupakkal! Minden hálám Grande Bandinak.
Ahogy elnézem itt az oldalt, nemsok típustiszta Sprintet látok (nem megsértődni, oké). Így a célom, hogy az enyém olyan legyen, mintha éppen a gyártósorról gördült volna le és eddig egyetlen gazdája lett volna, Én :) Mivel nem én vagyok az első tulaj, így lesz egy-két dolog, amit ki kell cserélni: (aki tud ilyeneket, az szóljon, köszi)
- kerekek
- szellőző rostély a műszerfalon
- kürt (2db)
- váltókaron a gumiborítás
- hátsó fékerőszabályozó és karja
- hátsó kipufogódob
- motortér világítás
- zöld csik pótlása
- jobboldali belső ajtónyitó kar
- első szélvédőmosó motor
A jobb első féktárcsa eltört, így két új tárcsát és egy garnitúra betétet kapott. Közben kitakarítottam a kézifék mechanikáját is, de a kézifék kötél olyan hülye helyen van, hogy azt már nem bírtam visszaakasztani.
Ahogy elhoztuk az első dolog a két első lengéscsillapító felújítása volt, és az előző gazdáknak köszönhetően kb. 3 m felesleges tyúkbelet szedtem ki belőle, ja és az összeégett bajúszkapcsolóval is megszenvedtem egy kicsit.
Az előző tulaj (nemtom miért) lebutította sima 1.3-sá, mert neki jobban tetszett a piros csík és a piros pajzs a hűtőrácson. 43*10^3 km volt benne az óra szerint (szerintem +100000), és egyéb Tesco-s "extrákkal" felszerelve. A rögzítőfék mechanikája összerohadva, a tompított fényszórot egy Trabant vilálágítás kapcsolóval lehetett működtetni, a váltókar elég nehézkes. Az eredetvizsgán csak a forgalmiba bejegyzett típusba kötöttek bele, miszereint ez nem Alfa Sprint, hanem csak simán Sprint, amivel egyetértek.
2
436
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...