Blog
Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak. Kapott egy Vadi új szélvédőt. Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép. Volt mit összelegozni,de most már kész. Tovább »
Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni. Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év). Tovább »
Motor bölcsőstől, futóművestől ki..... Cserélve a vezérlés, a kuplung, az első felső lengők, első rugók, főtengelyszimering! Ha már így még lett bontva... Szelepfedél tömítés, szívósor tisztítás->ennek tömítés, veztengely szimering, szervóolaj, váltó olaj!!! A turbó hibátlan, megnéztem én is. Aho Tovább »
Végre felkerült a nagyfék, bár ezzel a felnivel alig látszik. A nyergek újrafújva, felújítva, új fék csövek, új fékfolyadék, új trw tárcsák új textar betétekkel. Az anyósoldali ajtóhatároló is cserélve újra. Új felső turbócső mert vagy 10 centis repedés volt rajta. Új alsó és felső kuplungmunkahenge Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Nero
- Jellemzők:
A trónörökös érkezése miatt kellett egy dízel...újra!
A V6 nem volt épp gazdaságos és kicsit szűk is volt, ezért sajnos meg kellett válnom tőle.Béci cartárs óvó kezei közé került.
Így lett újra 166...már hiányzott a feelingje :D! - Extrák:
Ilyen autót birtokolni eleve extra.
Elég jól felszerelt példány, de ami számomra fontos és tetszetős az a NAPFÉNYTETŐ, lakkfekete külső - bézs momo bőrbelső combo, DSP-s 10 hangszórós zenebona, multikormány, állófűtés, xenon és a világ egyik legeltaláltabb öthengeres dízelmotorja+ egy nagyon jó ZF váltó!!!
A fa-bőr kormányt még kiemelném.Nem gondoltam volna hogy valaha is tetszeni fog a fa kormány és a többi fa betét...itt valahogy beleillik a képbe,marad!
Téli garnitúra 17-es gyári alufelniken,
Nyári garnitúra 18-as Quadrifoglio style
Zender kit... - Egyéb:
Remélem megtehetem, hogy mindig fog állni egy ilyen autó az udvaron....ha nem is pont ez,de egy 166!
Ez a tipus még mentes az eu normáktól,downsizing-tól,költséghatékonyságtól és egyéb feelinget és érzelmeket kiölő közjátékoktól!
Itt még a vezetési élmény és a design volt mindenek felett!