Tagok >> Tommy sk >> 156 1.8 Twin spark sport packet >> Blog
- Típus:156 1.8 Twin spark sport packet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Grigio Chiaro met.
Na a multkori blogomban emlitettem h lecseréltük az olajat 178500 km-nél,ja és a utastér szűrőt is, és az olaj szivárgást is megprobáltuk megszüntetni, hát ez nem sikerült, mert most a szivárgás helyett már csöpög az olajam :S de ennek jövhéten nekiugrunk és megprobálunk barkácsolni valami tömitést, mert már nagyon idegesit, aztán ami jo hir h igy nyár végére sikerült feltölteni a klimát is :D egyépként balatonon voltunk nyaralni bogláron, és lellén töltötték fel nagyon korekt áron :-) bár a szerelö azt monta h egy nagyon picikét ereszt a rendszer szal majd azt is át kell néznem, csak picit idegesitett h 95-ön állt állandoan a vizem városban klimával , és országuton is 90 felett volt, klimát kikapcsoltam akkor visszáb hült, mongyuk már picitt beteges a vizhütő...egyépkén van itt egy-két idegesitő dolog, fel is sorolom, és aki tud rá magyarázatot az irjon levelet: először is valami koppan a futoműben erősebb fékezéskor meg ha teljesen kicsavarom a kormányt jobra, azt tudni kell h az összes lengőkar és a gátlok is vadi ujak, mégis koppan valami...aztán egy uj jelenség 17-18 foknál gyujtás utánn fulladozik a motor ugy 400-500 as fordulaton...másodszorra pöcre indul idegesitő dolog...gyertyák ujak aksi uj, a gyanum a gyujtokábelekre irányult mivel az első picit el van égve...és a legidegesitöbb dolog h miután egy vagyont hagytam multkor a szervizbe mikor cserélték a jobb oldali féltengely gumiharangokat ismét elkezdett rázni a kormány nem olyan intenziven mint azelött de azért idegesit föleg 70-nél...érdekes dolog mert mikor a multkor beraktam a központosito gyűrűket megszünt a vibrálás,s a szerviz utánn megint elő jött :S na ha valaki tud ezekre valami megoldást az tudassa velem :-) képek az olajcseréröl, vagyis a cuccokrol :-)