Tagok >> Azzurro >> 145 Quadrifoglio Verde 2,0 >> Blog
- Típus:145 Quadrifoglio Verde 2,0
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Bordó
Sikeresen elértük az 1500Km-ert a vassal, így megint olaj csere!
Selénia 20K motorolaj 5/L : 12150Ft
Gyári olajszűrő: 1350Ft
2 hét folyamatos precíz munka után, elkészült a vas.A végeredmény egy megbízható, olaj, víz, és mindenféle szivárgás mentes motort kaptam.
A vas úgy megy mint új korában, szóval a végeredmény fenomenális lett.
A motor felújítás folytatásul, ezek a munkák lettek elvégezve a mocin.
Generátor felújítás: 16.000Ft ( Szénkefe, csapágyazás. )
Dugattyú gyürüsor (Goetz ) : 20.000Ft
Olajpumpa felújítás: 8.000Ft
Hengerfej javítás: 38.000Ft ( Síkólás, szelepfészek, szelepvezető javítás, Szelep csiszolás. )
Olajkartell csere: 25.000Ft
Hatókarcsapágysor: 25.000Ft
Főtengely köszörülés: 12.000Ft
Holnap összeépítésre kerül sor, és remélem hogy nagyon jó lesz a moci.
Felső tömítés készlet: 17.500Ft
Alsó tömítés készlet: 5000Ft
Vezérműszíj ( Dayco ): 7300Ft
Balanszszíj ( Dayco ): 5700Ft
Balansz feszítő: 8000Ft
Vezérmű vezető: 6620Ft
Vezérmű feszítő: 17480Ft
Vezérlés Módosító: 39500F
Vízpumpa: 8235Ft
Fagyálló koncentrátum 5/L ( Alu. ):3000Ft
Víz 5/L: 300Ft
Selénia 20K motorolaj 5/L: 12500Ft
Első részben ennyi!
Ma neki állt a szerelő szétszedni a mocit, hogy meg tudjuk mi is az a kopogás a vasnál.Feltételezések voltak, mivel elég meggyőző hangot produkált a vas.Mindenképpen az első amit meg kellet bontani, az a főtengely csapágy.Az olajkartell leszedése után, jött az olajpumpa eltávolítása és egyben ez megoldást adót a hiba okára.Az egyik csavar elszakadt, és ez által több levegőt szívót a kelleténél, mint amire szüksége lett volna a rendszernek.
Pechemre!:-(((((
Sikeres első futómű generál után, természetesen nem maradt más mint a beállítás.Ezzel tökéletes a futómű, most már csak vigyáznom kell a kátyúkra, és a mindenféle szar útra!
" Ami nálunk szinte mind az"
A vas jobbra húzása után derült fény, a futómű kisebb felújítására.Természetesen elvittem egy futóműveshez, és megállapították, hogy a két oldali lengőkar, teljesen a végét járja.Így azt mondták nem tudnak nekem 100%-os állítás véghez vinni.Így nem maradt más mit a lengőkar kicserélése ( BIRTH típusú ), ami a hétvégén meg is történt.
Már éppen ideje volt, hogy kicseréltessem a kuplungot, mert már igen csak zugot a kinyomó csapágy.Több hónapi sporolás után, elindult az anyag beszerzés, amin hála istenek sokat tudtam a költségen fogni.A nehezebb dolog az a szerelő ( Mazsi ) keresése volt. Ami nem volt könnyű, de azért sikerült megtalálnom, a megfelelő személyt, aki nem úgy indult neki a dolognak, hogy Alfa, és egyből több tízezer forint.
Most pedig rátérek az alkatrészekre, amik cserélve lettek.
VALEO kuplungszett, CORTECO főtengely-szimering, nyelestengely-szimering, Tutela Technyx váltóolaj, féltengely gumiharangok, kormányösszekötő stabilizátorok.
Az eredmény, fenomenális lett!!!
Nagyon vártam ezt a napot, mivel az első Alfa találkozóm, és nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz.Napom több szempontból is jól indult, a Húgi névnapja ( Andrea ), és természetesen a napsugaras nyárias idő ami mellém állt, és szebbé tette ezt a csodálatos, élményben gazdag Alfa találkozott.A szervezés, és ez alatt a bejutásra gondolok, amin még a szervezőknek lehetne mit finomítani.A programokat is kevésnek találtam, ebbe bele értve az autós, és színpadi produkciókat is. De mindent össze véve, tényleg igazán jól éreztem magam.