Tagok >> Wikicica >> 145 1,4 Boxer >> Blog
- Típus:145 1,4 Boxer
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Rosso
Múlt héten Tomi barátom beszerelte az ablaktörlő lapátokat + szerkezetet. Kicserélte a féktárcsákat, kapott a kicsikém új fékeket. Egész jól fog... Most már bátrabban megyek, hisz könnyebb megállni :)
Az egomi-tali előtti estén szépen letörölgettem a belsejét - csak külső mosás + porszívózásra volt pénteken idő -, és kaptam Sanyi barátomtól egy szuper pasztát, amivel gyönyörűen lekentem a lökhárítóimat. Most nem látszik hogy nyúzott...
Már csak kipuffancsra lenne szükségem... Na meg egy olajcserére, lassan az is ráfér.
Most szeretem az autóm. Megtartom :)
Az olajcsere is megvolt.
Szélvédő ismét. Csak ki-beszerelés, mert azt hittem beázik, közben kiderült, hogy a tetőkárpit lebontása miatt az antennánál eresztette a vízcseppeket...
A massza felvitele könnyen indult, aztán elkezdett kiszáradni... Sajnos a rolót csak az elején tudtam így használni, utána kézzel simítottam, így valóban nem lett egyenletes. Most szárad a garázsban, Pók pedig letakarva ponyvával az eső miatt.
Pók lassan műszakis lesz. Márc. elején.
További feladatok:
Olajcsere ( holnap sk. )
Klíma javítása
Szélvédőcsere ( sk. )
Tetőkárpit cseréje ( ha lesz hozzá türelmem holnap sk. )
Vízpumpa-csere
Kaptam egy használt akkut, mert a régiben 2 cella zárlatos volt. Beleraktam, és végre ismét használható az autóm. Idén még el sem volt indítva.
És eltelt ismét egy év. Az Amorén egyre több az új tag. Egyre több az Alfás találkozó, egyre jobb a hangulat a barátságok kialakulásával.
Az autók egyre öregszenek, egyre többet kell velük foglalkozni. De megéri.
Pók valószínűleg új gazda után fog nézni, lelke egy 33-as, 1,7 16V, esetleg P4-be szeretne átkerülni.
Meglátjuk mit hoz a jövő.
Tegnap cserbenhagyott Pók. Kb. 10 percig helyzetjelzővel álltam az út szélén. Mikor indulni akartam, csak egyet köszörült és vége. Nem indult. Ez késő este történt, szerencsémre megállt egy autó, aztán még egy másik, és négyen betoltak, így hazaértem. Reggelre viszont megint nem indult el. Betoltuk apuékkal a garázsba, majd délután vissza a garázs elé, nekiálltam kicsit foglalkozni vele.
Mivel szerszámaim nincsenek, szomszédból kértem emelőt.
Később vettem észre hogy a pótkerék alatt nekem is van, illetve egy kis szerszámkészlet is, melyből a kerékhez előszeretettel használtam a kulcsot. Erőkarnak egy fehér cső tökéletesen megfelelt.
Az akku töltése folyamatban. Leszedtem az első kerekeket, szétszedtem a féket. A betéteket ill. tárcsák szélét drótkefével megtisztítottam, a tárcsákat és a nyergeket féktisztítóval be is fújtam. Közben a betétekbe hosszában egy 2 mm mélyedést fűrészeltem, hogy azon keresztül távozhasson a fékpor. Betét, nyereg vissza, kerék meghúzását apu ellenőrizte.
Kicseréltem az első hangszórókat és borítókat is.
Marad egy erősítő és két hangszóró beszerelése, melyet még nem tudom hova teszek, mert a kalaptartóm bőrből van.
Megvan a hiba. A zörgésről. Felemeltettem az autómat, sajnos a középső dobom szól belülről. Ha már fent volt, megnézegettük az egészet, pár helyen "lyukas" az alja, köszönhető ez a fennakadásoknak. A kapunknál nem tudok máshogy bemenni. A vezérműtengelynél olaj szivárog, ott két csavart meghúzott a pasi, talán ez segít valamit. A fékbetét + tárcsára mondta hogy jó, úgyhogy remélem nem kell sok alkatrész a műszaki előtt.
Tehát középsődob-csere. A pasi azt mondta Ő úgy hagyná, de sajnos az az érzékeny fülem...