Tagok >> Kócosw >> GT 3.2 V6 24V Distinctive >> Blog
- Típus:GT 3.2 V6 24V Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Blu Metallico Daytona 442B
Mikor meglett a V6 mindenkinek mondtam hogy nem esek ujra ugyanabba a hibába mint a 156 nál. Ebben Bose van,jo lesz az etc... Hát hallottam mar anno V6 GT ben Bose-abban sem tetszett. Az enyémben se tetszik, sőt egyre jobban zavar. Plusz az Aliante is ott vigyorog rám a nappaliba, uh a történelem ismétli önmagát és gyűlnek a cuccok. Beépítés helye is elviekben tisztázva. Egyedi láda gyártása is elvileg megoldható.
Ami megvan:
Sub: Phase Linear Aliante 12 (nem kell bemutatni, magasra tette a lécet.)( - 100)
Erősítő : Soundstream Reference 880.5 (5 csatornás) (-140)
Szett:Focal polyglass 165 v2 (-110)
Kondi : Rodek Hybrid cap 1.5F (-40)
Egy ideje nem volt hajlandó az utasoldali ablakemelő tenni a dolgát. Beszereztem egy komplett szettet bontva, biztos ami biztos. A motor szénkeféi koptak el nagy valószínűséggel. Cserélve lett a motor, most már ujra megy fel le ahogy kell.
Régóta tervben volt, most belefért. Nem volt 5 perces meló de megvan és megérte szerintem.
Kapott egy oldalsó burkolatot is az összeesett textil helyett. Köszi GT, Ervin, Dévid 😊
Egy éve fogant meg bennem a gondolat hogy félre minden ésszerűséget és fogjunk a projektbe. Mióta a 156 ot megvettem motoszkált a fejemben a gondolat hogy kellene nekem egy Busso. De ha kell akkor a nagy. De az meg szamomra legjobb helyen egy GT karosszériában lakozik. Ám ugyebár a GT lényegében nehezen magyarázható racionálisan, vagyis igazából nem lehet. Meg se próbálom. Volt az az érzés hogy kell, aztan ennyi. Ez az érzés mindig fel lett áldozva az ésszerűség oltárán. Tavaly augusztusig. Akkor kerestem egy rohangálós, bevásárláslós, kirándulós autót. Ez lett belőle. Szokasomhoz híven olyat kerestem ami tetszik, nem áll minden sarkon, nem pedig hibátlant. Nem is volt az. Volt némi karosszéria probléma, hengerfejtömítés, elektronikai frinc franc, és hát az optika se úgy volt ahogy elvártam. Tehát meglett a projekt. Haladunk haladunk előbb utóbb lesz valami belőle. Nem sajnalom a belefeccolt pénzt és energiát, minden megtett út egy élmény, úgyhogy az munka folytatódik, akocsi epül szépül, a Busso V6 meg morog. Had szóljon.
Mivel a környeken voltak gondoltam egy kanyart meger.Italotreffen Augsburg mellett, tuningtalalkozo este Schongauban.Gondoltam nem art egy olasz a sok nemet között, hat igazam lett,egyedüli alfakent sorakoztam fel a v6 al.
Elsö körben köszönet a szervezöknek a szervezesert, egy nivos talalkozo lett ujfent.
Ismet talalkoztam a sracokkal akikkel even at csak az online felületen ertekezek,mindig jol esik.Kaja jo volt, nem mondom hogy olcso,de jo.
Az alfacity "regi alfaskent" szamomra kicsit elvesztette azt a varazsat amit anno meg magaban hordozott.Ez abban kersendö szerintem hogy tul magas mar a resztvevöi letszam.
A nap embere Vályi Pisti, sztem öt törzsvendegi statuszba kene emelni az idei evtöl,es kötelezöen meghivni a következökre is .Ö nagyon érzi miröl szol ez az egesz...
Iden elöször a fekete nem ért le citybe, jövöre alkotni kell vmit mert ott a helye.
Akartam valami kis geget a kocsihoz, aztan egyszer lattam egy hasonlót gondoltam csinálok valami ilyesmit.
Matricáért köszi GT nek.