Mutasd

>> Tuning és extra2024-06-09

Ki lettek cserélve a kerékagyak 5 csavarosra.
Erre azért is volt számomra szükség, mert nem találtam rá olyan felnit, ami ET számra megfelelő lett volna.
Előre - hátra nagyobb féktárcsák és fékmunkahengerek kerültek fel, rozsdamentes acélbevonatos sport fékcsövekkel.

 
>> Egyéb2024-06-04

Felkerült a felújított hátsó rész

 
>> Tuning és extra2023-07-16

Elkészült az alumínium helyett rozsdamentes anyagból az egyedi felirat.
A rajta lévő matricát GT cartárs készítette, ismét remek munkát végzett, köszönet érte!
Sokat "dob" az autón, ezzel még egyedibbek vagyunk :)

 
>> Tuning és extra2023-06-15

Nem tetszett a gyári kalaptartó, körülményes volt a használata, így készítettünk egy rolós fajtát.
Vásároltunk 145-re való, új motorvédő burkolatot, de kiderült, hogy az a FL előttire való. FL-re nem találtunk, így átalakítottunk egyet 156-ból.

 
>> Tuning és extra2023-05-25

Tettem az autóba gyári Alfa 4C rádiót, jól szól.

 
>> Tuning és extra2023-05-08

A történet régen kezdődött. Piritu cartárs beszerelte a Spiderébe a tempomatot, a sikerén felbuzdulva, mi is megcsináltuk a 156-on.
A 156 "nyugdíjba vonult", így napi használatra hiányzott ez az extra.
Ezért elkezdtünk kutakodni, be lehet-e építeni 145-be. Nehezen találtunk egy Fiat-ost, aki már beépítette ilyen motorvezérlőbe.
Megkaptuk a bekötést, megcsináltuk a vezetékelést, amiben [k i z z o] is segített.
A MES látta is, hogy be van-e kapcsolva, azonban nem működött.
A Fiat-os azt ajánlotta, lehet, hogy szoftver frissítés kell. Felhívtam Manky-t, aki mondta, már csinált ilyet, valószínű aktiválni kell az ecuban. Felkerestük, pár perc alatt megoldotta, már működik :)
Ezután már "csak" 7 óra kemény munkával elkészült a kar tartókonzolja, bekerült a helyére.
Ezzel sikerült még egyedibbé tenni az autót.

 
>> Tuning és extra2023-04-30

Elkészült pár apróság.
Egyedileg legyártatott alu pedálok, taposó, piros biztonságiövek, fekete tetőkárpit, belső küszöb embléma festés, kézifék, sebváltó, ajtóbehúzó, szellőző keret bőrözés, ajtókeret kárpitozás.

 
>> Esemény2022-10-12

Vásároltam 1.9 JTD-t mindennapi közlekedésre. Rozsdás küszöbbel, horpadt motorháztetővel és sárvédővel. Sok munkával, a vételár négyszeresét ráköltve meg lett mentve.
Készítettünk rajt egy-két módosítást. Motorháztető kitámasztó teleszkópokat kapott, fényszórómosót, belső bitumenes rezgéscsillapítást, belső műanyag elemek kárpittal való bevonása fekete szövettel, beleértve a tetőkárpitot is, elektromosan nyitható csomagtérajtózár, alu pedálsor,...
Tervben van még tempomat beépítése.
Meglepődtem rajta, hogy kategóriájához képest tágas, jól kezelhető, nem hangos, jól autózható.