Elkészült!!! (13.06.2009), azota is itthon áll a ház előtt...
Egyenlőre jol muxik...bar most nemtom hasznalni....Atiratas miatt a papirok most postai uton kerultek vissza a tuljahoz....kb 2 het es mar minden ok...es nincs tobb papir/vizsga nyűg....aztan jön a TESZT:D...hehe
fokozatosan eltolodtak a dolgok ....:S...áá...mind1..lényeg h valoszinuleg 2-3 napon belul mar ok lessz minden...fokozott kivancsisaggal varom az eredmenyt....persze attol meg hogy "gurulni" fog az auto..lessz meg vele egypar apro dolog amit megkell csinalni/cserelni
- bal hatso ajtonal a sarhanyoresznel rohad:S (szal volt törve)
-tetőkárpit csere
-1 hatso kilincs felszerelése
-természetesen egy alapos takarítás
-a bőrt egy két helyen varni kell...hal isten varas menten ment szet...
-alufelni javitas...es nyari gumit ratetell
-nyar folyaman olajcsere
-tachometer rugojat kell cserelni
-csomagtarto csak elektromosan nyilik, szal zar szetszereles/összerakás
- éss méég kitudja mi :D... hirtelen mas nem jut eszembe :D...
ezekrol lessz fenykepes dokumentacio is lehet:D .....remélem köv irasnal már nálam lessz a járgány és sok szépet irhatok:D....ciao
Végre elérte a kocsi az óra szerinti 100.000-ik km-t is .... :D...
Már nagyon jo volna ha vihetném vizsgáztatni...de mindig akad még vmi apróság:S... hatsó féknel nem volt elég a betét es tárcsa csere...szal fék is kell másik.,...
szal a héten beszerzésre kerul egy hatsó fék + egy hatsó kipuf. dob...(egyenlőre gyári:D )...
Közeledik az idő mikor már kész lessz a "Bella Machina" :D...
Eddigi cca 200 euro költség (akkumlátor, izzitok, kezifek, fekek-komplett, öninditó)
Ezenkivül 4 téligumi lemezfelnivel+ 156os disztarcsakkal....
Alakulgat :D
A gond hogy 2009.05.09-én lejárt a műszaki és az emisszios vizsga...szal cca 35 km-t illegalisan kell megtenni a vizsgakozpontig (jo buli lessz :) )
szal szamitasaim szeint jovo hetvgen mar vegre elvezhetem a 164esemet...
2009.03.11én vásároltam, es azota se vezettem még sajnos...jelenleg is szervizben van...
következő bejegyzésnél összegzem a költségeket is :D