Mutasd

>> Szerviz2012-04-03

Az akkumulátorom nagyon döglődött így megérett már egy cserére, így legalább nem kell azon izgulnom, hogy mikor nem indul alattam a vas :)
BOSCH S3 12V 56Ah Jobb+
remélhetőleg elég lesz belőle az 56-os, mert ennek az indítóárama megegyezik az olcsóbb 60Ah-sokkal

 
>> Szerviz2012-04-02

Ezt is megértük.

Elvittem Zé-hez a kocsit aki kicserélte a biztosítéktáblát, és megszüntetett egy elektromos anomáliát a motortérben.
Mivel már tavaly lebeszéltem Ferkével egy motorgenerált ezért hozzá fordultam, mivel mondta Zé, hogy az olaj nagy része benzin :S
Szóval le Ferkéhez...
Ezekután jött a szétszedés, majd a rossz hír, hogy az egyik hengernél olyan szintű marás volt, hogy azt már fúrni nem lehet.. Szóval egy másik blokk lett felfúrva.
A lényeg hogy kész lett... Hazajöttem vele, mentem kíméletesen max 2800as fordulaton vele, 160 km-t és elfolyt az összes olajam. Nem bírta a szimmering a nagy olajnyomást, és konkrétan kilőtt a motorból az egyik oldalon, a másikon "csak" elindult. Szerencsére eddig úgy néz ki nagyobb baj nem történt. még járatódik a motor alacsony fordulaton jó pár ezer km-t.

 
>> Egyéb2012-01-10

Már jó ideje szenvedek a kocsival, ugyanis ha esőben mentem vele, akkor elkezdett dadogni 1 idő után, majd leállt, és kb fél órás szenvedés után indult el, akkor is 1-2-3 henger, majd utána talán mind a 4.
Szombaton is így jártam, mentünk Karácsondra, de a gyöngyösi tankolásom után a kocsi nem akart indulni. Kb fél órás szenvedés, elindultunk tovább, de az eső esett, és 2-3 hengerrel mentem tovább, leparkoltam,és kész. Vasárnap arrébb kellett vele állni, semmi baja nem volt.
Hétfő reggel indultam volna haza, de csak kínkeservesen indult el, szerintem max 3 henger. De gondoltam dolgozni menni kell, ezért elindultam, lassan, erőlködve :S
Elértem egészen Hatvanig, ahol is leállt alattam a kocsi, és a mellettem lévő kocsiból kiabáltak, hogy ég a kipufogó. Mondom faxa. Próbáltam ronggyal eloltani, de szerintem volt ott sok elégetlen üzemanyag, és az is égett, meg már a lökhártóm is, szóval esélytelennek tűnt. Integettem az arrajövő autósoknak, de nem állt meg senki hogy rohadjanak meg, pedig látták, hogy lángol az autóm. Szerencsémre megállt 1 jólelkű Suzukis és hozott poroltót, amivel sikerült eloltani a lángot. Ezekután hazamentem még a kocsival, és megpróbálom kideríteni az okot, először is gyertya + gyertyakábel csere lesz, aztán meglátom mire jutok.

>> Egyéb2011-11-15

Ma le lett vizsgáztatva a kicsike törött szélvédő ide, vagy oda :)
Téli kerekek is fel lettek rakva. Megvígasztaltak, hogy kormányösszekötőket kell majd cserélnem, ezt is felírom a listára, hogy mit kéne, aztán lassan el lehet szépen sorban mindent kezdeni

 
>> Szerviz2011-08-07

Elkövetkezett a következő blogbejegyzésem napja :)

Már jó ideje nagyon zúgott a szervóm, és most jutottam odáig hogy le kéne cserélni. Hála Ferke cartársnak hoztam is egy bontottat, bár 16v-ben volt, de jó lett bele. Haverral nekiestünk, mi mint lelkes amatőrök végülis egy délután alatt sikeresen kicseréltük :) Már nem zúg, azaz van valami hangja, de szerintem az már a természetes szervo hang. Azt viszont megfigyeltük, hogyha teljesen kitekerem a kormányt, akkor leesik a fordulat, és jobban zúg a szervó. Lehet hogy kellene lenni valahol egy végálláskapcsolónak? Hmm ezt nem tudom még :)

A másik project ezen a napon a csomagtérajtó zár szerelése. A kulcsos része ki lett fúrva, már így vettem. Hoztam kompletten egy ilyen részt is Ferkétől, azt mondta hogy elvileg ha sikerül lehúznom a hátuljáról a zárhengert takaró műanyagot, akkor be lehet állítani a saját kulcsomhoz, de nem tudtam leszedni azt a műanyagot. erre valakinek valami info?
A zárnyelves résszel az volt a bajom, hogyha megnyomtam a középkonzolon a nyitógombot, hallottam, hogy kapcsol, de nem nyitott. Beraktam a Ferke által hozott alkatrészt, azzal is ugyanez. Ez már gyanús volt. Hosszas nézelődés után vettem észre, hogy ott van egy kis dugattyú szerűség is, amit bele kell akasztani a zárba, és az nyit. Na ez nekem nem volt beakasztva :D Szóval visszaakasztottam, visszaszereltem, és a gomb megnyomása után már nyílik is a csomagtérajtó. Ezekután már csak az volt a dolgom, hogy lekössem az ideiglenes hegymászókötelet a zárról :D

 
>> Szerviz2010-08-26

hosszú út előtti szerelgetés
Jövő7en megyünk Cardiffba a kocsival, és előtte jónak láttam jópár dolgot megcsináltatni. Összes szíj csere, szűrők, olaj, feszítőgörgők, vízpumpa, első féktárcsa, fékbetét. Ezen kívül még viszem majd szélvédő cserére, valamint futóműbeállításra, és kap gumiakt is.
Mindennel együtt kb 130ezerbe kerül ez de megéri, hála a vízpumpa cserének már a vízem sem megy fel 80-85 fok fölé még 35 fokban sem.
Szóval ennyi

2009.09.02

Megkapja az új szélvédőt is. +36000 Ft
bal visszapillantó, ablaktörlő karok, gumik, jobb oldali elektromos ablakkapcsoló 11000

km.:176000

 
>> Tuning és extra2009-10-20

Miután múlthéten kettérohadt a középdob után a kipufoggóm, ezért úgy döntöttem csináltassunk egy kis redszert a katalizátortól, szóval 50es cső középdob nélkül, sportdob, és vég, ennyi :) Szerintem nem is lettt dög hangos, de szép hangja lett :)

 
>> Szerviz2009-10-02

Ma végre véget vetettem a műszercsoport sötétségének :) Kicseréltem a 3 rizsszemizzót, este kiderül mit kreáltam :)

 
>> Szerviz2009-10-01

Megírom első blogbejegyzésemet mióta megvan a kocsi.
Szóval meg lett kreálva az index. Valaki nagyon okos rakhatta be a riasztót előzőleg, mert amikor kikötötte attól nem volt jó az irányjelzőm sem :S
A hűtőventillátorom kapott egy új relét a motortérbe, mert nem tudni mi volt a hiba, de az szuperál most már.
Túl vagyunk egy kipuff. szervízen is, felakadtam, és elment az egész, de szerencsére T. Gábor ismerősömnek pár óra, egy kis flexelés, hegesztés, és újra tőcsavarozás után már nincsen kispolszki hangja :D