Mutasd

>> Esemény2012-03-31

Az autót összeraktuk a vizsgára. Csont nélkül át is ment. Persze maradtak hibái is. Pl nem működött a szervó kormány. Elég "retrós" volt így vezetni:) Rozsda hegyek. De úgy gondoltam, hogy kell egy különleges 155. Ebbe döntöm majd a pénzem...:) Szereztem egy 3000 es motort is, széles elemeket is raktam félre, másik belsőt....

S, akkor jött (egy inkognitóban maradandó) kartárs. :)
Azt mondta, hogy átvenné a verdát bekerülési áron. Már ekkor 300e felett jártam.
Osztottam-szoroztam, s rábólintottam. (épp vissza került a hányatott sorsú bicolor is, leharcolt állapotban :( )
Neki már van egy 155öse. De szeretne egy igazi "ütős" darabot. Egy kisebb új autó árát rászánná (én is, ha megtehetném :) ) de a lényeg, hogy legyen full egyedi...
3000 V6 12V Turbo...
Szóval van aki forrón szereti, s belementem a bizniszbe. Természetesen egy kicsit még szerettem volna érezni a V6ot. Így teletankoltam. Megjártuk vele az esztergomi talit, Tokodot. S volt még némi helyben mozgás. (szervó nélkül király! :) )
2011. májusában fájó, de büszke búcsút vettem tőle.
Az új tulaj egy full lakatolással egy autó árával felérő fényezéssel, 2-3 ilyen autó árányi motor felújítással/ tuningal kelti új életre ezt a jobb sorsra érdemes autót...

http://www.youtube.com/watch?v=2mY6SxgP15c