Tagok >> sparco >> Spider / GTV Cup 2.0 TS >> Blog
- Típus:Spider / GTV Cup 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Ferrari Rosso
A gyári hangszórók nagyon oda voltak. Vettem hozzá 4db Alpine ovál hangszórót. Hozzáteszem nem túl gyakori méret kell bele. A hangzás: ,,Nem túl jó, de nem is tragikus.” Gyárinál mindenesetre jobb lett.
+ belerült egy Panasonic fejegység, GTV beépítő kerettel.
Az autó eredetileg szürke padlószőnyegű volt. Viszont valaki lefújta piros sprayel...
Az eredmény kopott, mindenféle piros árnyalatú borzalom volt.
A donorból kivettem a fekete padlót (mint kiderült elég ritka feketében) tisztítás után az került be.
A tetőkárpit szürke színű volt és teljesen levált. Elvittem kárpitoshoz, az oszloptakarókkal együtt, hogy kárpitozza újra, immár feketére, hogy passzoljon a szőnyeghez.
Beszerelés után nagyon tetszik a végeredmény. Szinte új lett a belső.
Közben egy rosso GTV hirdetésben ezt a szöveget találtam:
,,A régi vágású Alfa Romeo rajongó az tudja, hogy az igazi sportos Alfa kívül piros, belül fekete.”
Ez esetben most nagyon találó. :D
A csomagtér teleszkóp nem tartotta meg az ajtót már. Én meg utálok azon parázni hogy mikor csap le a guillotine...
Vettem egy pár Magnetti Marellit bele.
Beszereltem, ugyanúgy nem tartott. Oke. Gondoltam gyári hibás, visszaküldtem.
Kértem helyette egy pár Stabilust (gyári beszállító) gondolván ez már tuti jó lesz.
Bontom ki, nézem, motorháztető teleszkópot kaptam helyette.
Időközben angol fórumokon kiderítettem, hogy bizony a Zender szárny okozza a problémát. A plusz súlya miatt nem tart a teleszkóp. (170N)
Olvastam ugyanakkor, hogy a 156 motorháztető teleszkópja teljesen ugyanaz a méret, viszont majdnem 2x olyan erős (300N). Vettem egy párat és így már tökéletes.
Végül a 2 Stabilust is megtartottam. Az elsőknek sem ártott már a csere.
Egyébként az kiderült hogy a motorháztető teleszkóp 1998-ig 250N, utána 200N.
Mióta megvettem az autót, sajnos ki se próbálhattam. Voltak fékcső gondjai, valamint míg a vezérlés csere nem történt meg, nem is szerettem indítgatni.
Szerelőmnél kicsit elhúzódott a dolog, kb. 3 hét után kaptam vissza, de megérte várni. Precíz, jó munkát végzett ismét.
Első út a műszaki állomásra vezetett. Siker!
Végre itthon!
218.000km
Megtörtént egy nagyobb szervíz...
218.000km
-SKF vezérlés szett
-SKF vízpumpa
-BOSCH olajszűrő
-Contitech hosszbordásszíj
-Dayco vezérműszíj
-UFI üzemanyagszűrő
-Hengst légszűrő
-Febi olajleeresztő csavar
-Stabilus csomagtér teleszkóp pár
-Selénia Racing 10w60 olaj (5l)
-Tutela Technix váltóolaj (2l)
-Castrol DOT4 fékolaj (1l)
-ENEOS fagyálló
-BOSCH fékerőszabályzó
-az összes fém fékcső lecserélve rézcsövekre
-ballansz szíj/feszítő/szimering
-generátor szíj feszítő
-vezérlés módosító javító készlet
-szelepfedél tömítés
Sokat gondolkodtam h 17” vagy 18” legyen az új felni.
Teledial, Blackline illetve a sokküllős volt a listán.
Végül a GTV Cup gyári felni mellett döntöttem, a Teledialnal.
Valamit kell kezdeni a magassággal, mert így terepjáró. :D
A szélvédő sajnos eléggé karcos volt, a lapátnak köszönhetően. :/
Gyári PILKINGTON ment a helyére.
Eszméletlen szép ez az autó! :)