Cserélve lett az önindító, a generátor, a termosztát, illetve el lett végezve az időszakos szervíz. A klíma is javítva lett.
Km.: 254.000
Cserélve lett az akkumulátor, a reléaljzatok, valamint a fűtőmotor.
Eljött az ideje az olaj - és szűrők cseréjének. Ezenkívül cserelve lett a klímacső, a főtengely jeladó, illetve a két hátsó kerékcsapágy.
Km.: 248.000
Év végén egy futárnak hála szétrobbant a lökhárító ..... Új lökös, fényezés, most szebb mint újkorában. Ha már csinálni kellett, akkor sor került az olajcserére, és az ilyenkor szokásos műveletek elvégzésére. Cserélve lett a hidraulikacső, mivel erőteljesen fogyott a szervoolaj. De, hogy ne legyen egyszerű, kiderült, hogy a kormánymű is megadta magát, majd a szervoszivattyú is feladta, mindkettő cserélve lett. Ezenkívűl a műszerfal és a középkonzol is új izzókat kapott.
Km.: 237.520
Ideje volt már cserélni a kuplungot, már nem volt az igazi. Kapott egy újat, ami ráadásul ricambi originali :) Csereérett volt a szimering, ill. a váltóolaj is. Egyúttal cserélve lett az olaj, ill. a szűrők is megkapták ami jár nekik. Ráadásul kapott egy új pár első lámpát, amivel láss csodát látni a sötétben ....
Km.: 229.780
Teljes vezérlés csere vízpumpával, vezérlésmódosító csere, olajcsere, szűrők (új direktszűrő) cseréje, klímatisztítás, első féktárcsák, fékbetétek cseréje, hátsó stabilizátor csere, fékcső csere, klímakompresszor csapágy csere.
Km.: 221.920
Olajcsere, szűrőcsere. Emellett októberben kapott új téligumi garnitúrát (Hankook).
Km.: 213.460
Itt volt már az ideje az autó külsejére is fordítani egy kis figyelmet. Egy kis parkolási sérülés kellő inspirációt adott :) Cserélve lett a jobb oldali csizma, a küszöb, le lett fényezve a hátsó sárvédő, a jobb hátsó elem, illetve a jobb hátsó ajtó, a többi rész pedig kapott egy kis polírt, hogy ragyogjon. Kapott új kiegyenlítő tartályt, és el lett látva komplett alváz és üregvédelemmel az autó. Cserélve lett továbbá a jobb első ajtóban az ablakemelő szerkezet, mert a bowden megadta magát.
Km: 207.790
Eljött az ideje az olajcserének, a szokásos Selenia Racing ment bele. A levegőszűrő ki lett tisztítva, a pollenszűrő ki lett cserélve.
Km: 201.920
Már egy ideje kopog a futómű, de most nem a lengőkar, hanem a stabilizátor pálcák adták hírűl, hogy ideje a cserének. Ez megtörtént, és most a futómű tökéletes. A gép dobott még egy lambda hibát, így cserélve lett a lambda szonda is. Visszatért az erő, megszűnt a dadogás, minden működik ahogy kell. Az egyik ablakemelő gomb cseréjére szintén sor került, mert eltört a drága.
Km: 193.870