Mutasd

>> Szerviz2022-01-02

A megvásárláskor is látszott, hogy szüksége lesz törődésre, mivel 3. Alfánk, így ez nem rettentett el bennünket. Ami viszont következett, arra rémálmunkban sem számítottunk... Hálás vagyok, hogy a férjem ért az autókhoz, mert ennyi hibával a konyhapénzt is szerelőre költenénk.

- A külső sérülések jelentős része megfelelő polírral eltávolítható volt.
- A motorháztetőről nem megfelelően eltávolított fóliát csak újabb fóliával tudtuk legalább esztétikailag elfogadható állapotra hozni.
- A kárpit tisztítás nagyjából megoldható volt, mélyebb tisztítás majd ha jön a jó idő.
- Klíma tisztítás
- EGR szelep, MAP szenzor tisztítás,
- Olajcsere, szűrők, stb...
- Mindkét hátsó fék szorult: felújító készlettel megoldva
- Első futómű lengőkarok cseréje,
- Szilentek cseréje, (osztómű, differenciálmű)
- Kardántengely felújítás,
- Kipufogó lyukas volt, nem javítható, így dobot kellett venni,
- Alján volt néhány rohadás, amit némi lakatos munkával, lemez pótlással, hegesztéssel kellett orvosolni, és nyilván csak ezután jöhetett az alváz védelem. (Ki tudja mikor lehetett utoljára...)
- Lámpáival semmit sem lehetett látni, mivel barkácsolva lett bele led izzó, így két első lámpát is venni kellett, hogy visszaállítsuk a gyári állapotot.
- A gumiabroncs is hibás volt, rázott, így azt is venni kellett

És itt még nincs vége... mivel a futómű még mindig nem jó, így teleszkópokra is szükség lesz.