Mutasd

>> Esemény2016-07-03

Új munkám lett és Èrd Kecskeméti távon kell ingáznom napi szinten. Éppen elkészült az autó amikor elkezdtem melozni. 2 hetetjártam vele ( majd 3000 km), élveztem, imádtam, szerettem... de be kellett látnom, hogy nem gazdaságos vele járnom 9,5 literes fogyasztással. Kellett egy dieselt. Mivel mindenem bele toltam a feltámasztása, nem tudtam most mellè venni egy dieselt, így hát csere előtt álltam. Sok 156- öt megnèztem, de vègul a legjobb döntèst sikerült meghozni, egy nagyon jó barátommal cserèltünk. Mindketten ismertük egymást autóját ès legálabb a V6 is jó kezekbe került. Illetve itt van mellettem ès bármikor elvihetem ha akarom :D igazából kicsit olyan mintha el sem ment volna :)

 
>> Szerviz2016-06-19

Úgy esett, hogy feltöltötték szombaton a klímát. A feltöltés sikeres lett, viszont továbbra sem élvezhetem a jéghideg levegőt. Mivel sokat állt az autó a kompresszor beállt, a mágnes kapcsoló nem húz be. Jövő héten megoldjuk :)

 
>> Szerviz2016-06-14

Elment Nándika egy kis szervizre Ferkéhez és DZ-hez. A gyors kis szerviz vége az lett, hogy kapott egy full full vezérlés cserét... :)
A gond az volt, hogy az 1-es hengersorban elugrott a vezérmű tengely, így elég szarul járt a gép. Miután szétszedték a srácok közölték, hogy ezen bizony nem volt vezcsere, szal megejtettük azt is.
Ennyivel még sajnos nem lett fasza az autó. Random dobált fel mindenféle hibákat. Első körben ki lett cserélve benne minden érzékelő, jeladó, ECU..stbstb, de a random hiba dobálás továbbra is fennállt. Ekkor test hibára gyanakodtak a srácok, de végül találtak két összeégett kábelt. Kicserélték és minden megoldódott :)
Műszakilag már csak egy kifogásolható dolog maradt, a lambda szonda. Hamarosan ki lesz cserélve az is ;)
192.000km

 
>> Szerviz2016-05-19

Olajszűrőház el van repedve. Hogyan? Érthetetlen... de fossa magából az olajat.
Szereztem egy bontottat, és kicseréltettem. Mivel ez a feladat rajtam túl nőtt, így Ferkéhez fordultam vele :)

 
>> Esemény2016-03-11

ÉÉÉÉsss megvaaann! Megkaptuk a rendszámot :D Végre élvezhetem a szépségem :P

 
>> Esemény2016-03-09

Jupiiii ma befizetesre kerult a regisztracios ado :)
Mivel annyit kellett sorban allni a vamudvarban, hogy elment a turelmem mindentol, igy az okmanyiroda holnapra marad :)

 
>> Szerviz2016-03-09

Mivel az első szenzor cseréjét követően még mindig nem szintezett a xenon, így gondoltam rákukkantok a hátsó szenzorra is. Hála az égnek, az is off-os lett, így azt is cseréltem. Ismét Fangio volt az ellátó, utólag is köszönet érte :)
A szenzor csere itt már nem volt olyan egyszerű, mint az elsőnél. Természetesen a tartó konzolon lévő két menetes szár letört ahogy hozzá értem... de egy flex és fúró segítségével meg is oldottam a problémát. Kapott két új csavart, vissza raktam a helyére, tökéletes :)

 
>> Esemény2016-03-02

Tegnap este béreltem P rendszámot és elvittük NKH telepre az autót cimborámmal. Ma sikeresen vette az egyedi forgalomba helyezés próbáját, így meg van a 2 év műszaki. A vizsga elnöknek kifejezetten tetszett a hangja :P
Ez is megvolna hát! Jövőhéten megyek NAV-hoz regadót befizetni aztán okmányiroda. Szerintem ez egy széééép egész napos történet lesz.

 
>> Szerviz2016-02-14

Kezd össze állni a gép. Ma lecseréltem az összes folyadékot:
- váltó olaj: Tutela ZC 75 synthetic
- szervó olaj: Tutela GI/A
- motor olaj: Selénia Racing 10W60
- hűtővíz: Unix-os :)
- szélvédőmosó :)
Továbbá levegőszűrő (Tecneco), olajszűrő (Valeo) is cserélve lett.

Szervócsöveknél a réztömítéseknél engedte magából az olajat. Kb 1,5 órás rohangálás után találtam ugyan olyan réz tömítéseket, ezeket is cseréltem, most már nem folyik sehol semmi olaj :)

Lápák a helyükön, lökös is vissza ment. Hamarosan mehetünk rendszámért :)

 
>> Szerviz2016-01-22

Szegény xenonok csak lefele bólintva világítanak. Meghalt a magasság állító motor. De hála Fangio-nak sikerült beszereznem másikat. Hétvégén megy a helyére :)