Mutasd

>> Esemény2011-01-21

Kifordult elém egy astra, és már nem tudtam megállni. Totálkáros lett a szeretett szép kis autóm... kb egy 400-500 lenne a rendberakás. Sajnos nem éri meg :(
Keresek másikat...

 
>> Szerviz2011-01-03

Elvittem az eredeti rossz karburátoromat esztergás ismerőshöz. Mutattam neki, hogy mi a gond. Gyors szétszedés, majd másfél óra múlva már raktuk is össze mert kész is volt :) Sikerült a kikopott tengelyházat felperselyezni. 100ad mm pontossággal dolgozott, és nagyon szépen sikerült megcsinálnia. Én csak lestem :) A karburátor tehát már kész, csak be kell rakni az autóba, és már lehet is menni :) A mostanit meg szerintem, szintén fel perselyeztettem, és elteszem tartalékba, sose lehet tudni, ilyen idős hölgyeknél mindig jól jön, ha van plusz alkatrész :)

 
>> Szerviz2010-12-04

Nem a vákuumos fékrásegítőmmel van probléma... :) ez jó hír is meg rossz is... mert hát ugye akkor más probléma miatt áll le az autó ha fékezek.
De sikerült kideríteni, hogy mi is az a gond. A karburátorom megint nem jó... már egyszer cseréltem benne, mivel kikopott a szelepek tengelyének a háza, és nem zárt jól, ingadozott a fordulatszám... Most ugyan ez van. Ha belövöm a fordulatszámot 1000-re, akkor 500 és 1300 között ingadozik... mozog a tengely, így a szelepek mindig elmozdulnak valamerre... Irány esztergás, hátha feltudja perselyezni a dolgot. Remélem igen :)

 
>> Szerviz2010-12-01

Pénteken viszem az én Terikémet szervizbe. Átnézik az egész autót, és megnézik mik a hibái. Szerintem most azért akad 1-2... Azért remélem nem lesz túl sok... egyetemistához mérten nem tudnék sok mindent megcsináltatni rajta egyszerre, csak szépen apránként. Lassan de biztosan. Majd a pénteki áttekintés után ugrik a majom a vízbe :)

 
>> Szerviz2010-11-26

15000 km probléma mentesen, a 15002. km-en viszont megjelent az első "nagyobb" problémám: ha fékezek, leáll az autó. A probléma oka valószínűleg a vákuumos fékrásegítő. Ezt tőlem okosabb és hozzáértőbb emberkék mondtak itt a fórumon (köszi mindenkinek:)), ha minden igaz jövőhéten viszem szerelőhöz, aki megoldja nekem a problémát... :)

 
>> Esemény2010-11-26

Megvétele óta elmentem vele 15000 km-t... Nem hagyott ott sehol, és nem is volt vele különösebben gond. Karburátor csere volt egyszer, akkor az okos szerelő nem állított alapjáratot, azóta gondom nem volt vele... :) Azért ez nem is rossz egy ilyen 27 éves öreg-csajtól :)

 
>> Tuning és extra2010-05-26

Sikerült beszereznem egy gyári hátsó szárnyat (2500 Ft)!!!! :O
Ez jelenleg még piros, de majd ha időm engedi, szépen csiszológéppel neki esek és lecsiszolom. Lefújom majd szép feketére, és vele együtt a lökhárítókat is újra fényezem, majd felszerelem a szárnyat. Szerintem nagyon sokat dob az autó megjelenésén, viszont nem túl kirívó ez a gyári :) Reményeim szerint gyönyörű lesz vele Terike :P
Sikerült még beszereznem egy polírozó gépet is (4000 Ft)új korongokkal. Nyáron majd neki esek, és megpróbálom Terike teljes fényezését szebbé varázsolni. Remélem minden zökkenőmentesen fog menni vele :)
Ezek után, ami még hátra lesz, a hátsó lámpák lecserélése fehérítettekre, és ezekkel együtt akkor már illik az első sárga index burkolatokat is fehérítettekre cserélni. Ezekkel szerintem sokkal, de sokkal szebbek ezek az autók.

 
>> Egyéb2010-05-04

Barátnőm felfedezte, hogy Terike bizony illedelmesen bemutatkozik az úton mindenkinek :)
CTV: Cia Teri Vagyok... :)

 
>> Esemény2010-05-03

Amióta megvettem Terikét beleraktam eddig 2500km-t, ebből 2000-et autópályán. Nagyon kellemesen csalódtam a menetteljesítményben és a fogyasztásban is. Nem szoktam kínozni, 120-al kényelmesen battyogunk a pályán, és ahogy észrevettem így akár a világból is kivinne a hálás kis öreglány :) A km óra nem nagyon akar menni, valószínűleg a spirállal van valami gáz, úgyhogy érzésre tolom, illetve ismerős jött mögöttem és mondta mennyivel megyünk :) 3500-as fordulatnál megy 120-125-el.
A legmeglepőbb viszont a fogyasztása. Én úgy gondoltam, hogy ha kihozom 8 literből akkor isten királyfi vagyok. Erre a 2500km-en átlagban 7 literrel jött el Terike... Nagyrészt 4 emberrel fullra rakott csomagtartóval (190cm vagyok és mögöttem halál kényelmesen ült ugyanekkora ember). Azt hiszem ettől jobbat kívánni se lehetne :)
A Tatabányai dimbes-dombos dombos M1-esen is könnyedén jött fel-le mindenféle sebességcsökkenés nélkül. Ezt azért 1-2 újabb 1.4-1.5-ös típusok nem bírják :)

 
>> Egyéb2010-03-26

Az Alfa Romeo 33 típus születésénél nagy nevek játszottak közre. Először is ott a névadó, a Tipo 33, amely a maga korában sikeres versenyautónak számított.

Azután a közvetlen előd, az Alfasud, akitől a frontkerékhajtást és a boxermotort örökölte. És természetesen a mester, Pininfarina, aki az egészet egy modern, látványos külsőbe csomagolta.

Ezek fényében nem volt nehéz megítélni hogy az autó fényes karrierre számíthat az autópiacon. Ez volt az első olyan modell az Alfa Romeo gyár kínálatában, melynek egyes modellváltozatai (Ti, QV) már sikeresen vették fel a harcot a kategóriájukon belül a különféle gyárak Gsi, Gti, valamint RS3 típusjelzésű csúcsmodelljeivel.

A 33-ast egy furcsa koncepció értelmében mindig is csak 5 ajtós illetve kombi változatban gyártották, 3 ajtós kupé sosem készült belőle.

Külön említést érdemel a később Giardinetta néven ismert SW változat (azaz kombi) melyet a Pininfarina Stúdióban terveztek utólag, illetve az állandó összkerékhajtásos P4, mely technológiát a Subaru cégtől vettek át.

1985-ben jelentek meg a nagyobb teljesítményű, extra felszereltségű, dupla karburátoros csúcsmodellek, melyek a Tourismo Internazionale, Quadrifoglio Verde és Quadrifoglio Oro neveket kapták.