Mutasd

>> Szerviz2013-07-02

Nos hol is hagytam abba, új fojtószelep állás érzékelő, új légtömegmérő és mára már új motorvezérlő elektronika is van az autóban. De nem működik. áááá. A legvalószínűbb, hogy a bontott légtömegmérő ugyanúgy rossz mint az eredeti. Holnap ide ér Olah a megmentőm kartárstól az ő régi és működő képes légtömegmérője. Nagyon remélem hogy azzal már újra hasítunk.
Persze minden a jövő héten derül ki, mert a kedves és fáradhatatlan szerelőm elment nyaralni.

 
>> Szerviz2013-05-26

előző poszt óta kicseréltük a fojtószelep állás érzékelőt, és a légtömegmérőt de még mindig nem megy rendesen az autó. Hiba üzenet nincs. Ha a FIAT szervizes progija rá van kötve akkor pedig egyszer csak megszakad a gép és a kocsi közti kapcsolat. Motor vezérlő elektronika vagy gyújtásvezérlő cserével próbálkozunk.

 
>> Szerviz2013-03-30

Nos hát ugye az előző összerakás után úgy volt működő képes az autó. A folytó szelep állás érzékelő le volt húzva, de így alapjárat nem volt a legjobb. Szóval Marek fantasztikus olcsó alkatrészével sikerült megoldani, de a próba úton alapjárat már volt a kocsi azonban a gáz pedálra nem igen reagált. Most is itt tartunk próbáljuk kimérni kinyomozni miért nincs elég levegő és benzin mikor neki lépek. Gyújtás és motorvezérlő már járt specialistánál de még nem megy úgy ahogy kéne. Ezen a héten meg hószünet áááá. Azonban közben sikerült beszereznem egy szett Avon gumit a nyárra. Szóval nagyon várom haza a V6 projekt autót.

 
>> Tuning és extra2012-11-02

Rosso Alfa on the 8C (code 180)

 
>> Szerviz2012-11-02

Nos GTVm működiiiiiiiiiik. fantasztikus volt egy hónap után újra benne ülni. Sőt kipróbáltam hogy eddig V6TB szűz kézbe adtam én meg beültem hátulra. Félelmetes érzés mikor megjön a nyomás és érezni hogy a sofőr is meglepődik. :-D Összességében még egy érzékelőt kell hozzá rendlenem és tökéletes, de addig is használható. Már nagyon várom mikor szétbontjuk és kezdem a festést és kárpitozást. Következő Kaposújlkara nagyon szép lesz :-P

 
>> Szerviz2012-10-16

Nos nagy örömömre az üzemanyag szivattyú működik. Mindenhol tökéletes az áramfelvétel. Elegendő a benzinnyomás is. De terhelésre még mindig dadog. ááááá
Jelenleg várjuk a csodát attól, hogy mit mond az autó ha rákötjük a vezérlését számítógépre.

 
>> Szerviz2012-10-10

Nos hol is kezdjem. Az autó különös elektromos hibákat produkált, míg végül egyszer csak végleg megállt. Nem kapott többé áramot a benzinszivattyú. elektromos javítás után végre járt a motor de terheléskor dadogott. Elindultunk az üzemanyag szivattyú irányába. Így lett meg a probléma valós oka. Az egész tank tiszta kosz. A szűrő teljesen eltömítve. Szegény szivattyú már annyi áramot vett fel hogy megolvadtak a csatlakozók. Tehát csatlakozók már cserélve. Szűrő cserélve, szivattyú csere alatt, és természetesen az egész rendszert pucolhatjuk. Sajnos ez az a lassan 2 hete tartó folyamat ami miatt nem voltam Kaposújlakon. ha hétvégére elkészül a V6TB kénytelen leszek közúton tesztelni .-))))

 
>> Szerviz2012-07-06

Hát én nem tudom többi GTv tulaj így járt -e. De előző GTV hütő vezérlését 3szor javítottuk. Most a V6TB is úgy döntött nem kapcsolja be a ventilátorokat. Na semmi gond, ügyes autovillamossági szerelő 15-ért orvosolta. Erre meg a hűtő vizem kezd el csöpögni. Jelenleg napi 1 liter vizet töltök utána de jövő hétvégére ezt is befoltozzuk. Addig is desztilált vizet kell vennem liter szám.

 
>> Tuning és extra2012-05-03

Nos már az előző GTV-ben is ben volt a ráncfelvarrott verzió 3 ágú kormánya. A hétvégén végre be került ebbe. Mellette játék gyanánt még a hátsó ajtót is beállítottuk most már elég elengedni és nem kell megnyomnom hogy csukódjon. :-D
Jövő héten hegesztjük a leömlő repedését és jön a fincsi plüss tető kárpit.
Illetve kész lett a termosztát csere is, mint ígértem. Sajnos közben kiderült hogy gyújtáselosztó rotor és fedél is csere. De ez van érzem ahogy tér visssza a ménes.

 
>> Szerviz2012-03-20

Nos természetesen olajak szűrők vezérműszij feszítőkkel meg a vizpumpa csere. Ehhez jött még elől és jobb hátul lengőkar cserék plusz hátul még a gátló is. De az ép volt még a pirosból. Szóval mindenféle kedvezménnyel és a sose a gagyit választva 150kilo alkatrész bele ment. De a végeremény egy csoda. Most még termosztát csere van tervezve. Aztán illő lesz a belsejét rendbe rakni. Tető lóg, mint az előzőn is, de van egy fantasztikus kárpitosom akik gyorsan plüsre cserélni. Illetve azt hiszem veszek hozzá vajszínű bőr üléseket.