Mutasd

>> Szerviz2011-11-27

Eljött hát a nagy nap. Megjött a balos féltengely egy hónap várakozás után Olaszból, így az utolsó alkatrész is megvan és mehetek a szerelőhöz.

Csere. Hátsó dob, olaj és olajszűrő cserélve. Kértem a szakit hogy nézzen utána egy-két bosszantó hibának és sajna talált további cserére váró alkatrészeket. Gyertyák elhasználódtak, a gyújtás kábelek oxidosak, nem csoda hogy rángatott főleg 1-2-3-ban. Ezen felül a féltengely cseréjekor kiderült hogy csapágy is kelleni fog.

Újabb kör az autó alkatrészesnél. Gyorsan meglett minden, három napra rá kellett visszavinnem a szerelőhöz a vasat. Előtte egy nappal újabb probléma jelentkezett. Indításkor iszonyú ronda reszelő hangra lettem figyelmes. Leállítom, újraindítom és megint... Az önindítóm utolsó előtti lehelete volt. Másnap még a lábán elvittem a szakihoz, ő pedig délelőtt kikapta, felújította és visszarakta. Ez után biztos jól az emlékezetébe véste az arcom, minek után négy órát szopott a ki és berakással, de megoldotta.

Este felé kész lett a vas. Első benyomás pozitív. Pöccre indul. Csendes a futómű, már nem kopog és kicsit könnyebben irányítható. Nem rángat, finomabban jár és egyenletesebb a hangja az új hátsó dobbal.

A nyaralás alatt mentem vele úgy 400km-t és érezhetően jobb lett. Bár még vannak tennivalók, egyenlőre nagyot javult a vas. Remélem lesz még jobb is. Folytatás a közeljövőben.