Tagok >> Golyszi >> Giulia 2.2 JTD >> Blog
- Típus:Giulia 2.2 JTD 
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2017
 - Színe:Grafit szürke
 
Napokban lecseréltem a kormányt.
Sikerült szerezni Eng-Custom-tól egy példányt az utolsók közül. Elégedett vagyok az eredménnyel. 
Picivel kisebb átmérő, vastagabb karima. Anyagra is minőségibb. 
Kapcsoló sort kellett cserélni a két kormány között. 
Csere jóval egyszerűbb mint a Giuliettán vagy a Miton.


Már nagyon kellett hogy nekem is legyen ilyen pécsi fotóm :)
...Orfű kanyaros majd legközelebb :)
Zalaegerszeg - Pécs - Városi cirkálás - Zalaegerszeg
447km Átlag 5.2l/100km  - teljesen rendben van




Ezzel a bloggal jó sokat csúsztam, már 2020.szept. 26 fel raktam az autóra, de valahogy megfeletkeztem róla.
Kiinduló pont az AIi-s spoiler volt. Botrányosan állt az auton. Nyeklett-nyaklott. Gáz volt.
Nézegettem mit lehet feltenni, Gyári QV - csilliárdokért,  Maxxton desing? - bután néz ki. 
És megtalátam a Stile italia által gyártott verziót. ez tetszett meg nekem! 
Tökéletesen illeszkedik.
Full carbon 200g se!





Leírva pár gondolat, hátha valakinek segítség lehet:
Amikor megtudtam hogy van egy ilyen lehetőség, hogy aktíválni lehet a RACE mode-ot olyan Giulián, amiben nincsen bent „Gyárilag” nem is gondolkodtam sokat, szinte adta magát, hogy ezt nekem is meg kell lépnem. 
Feladatok: 
1.	QV kapcsoló kapcsoló beszerzése
2.	Sok sok fórum olvasás, kibogarászása hogy melyik bit-et kell átírni a proxyban és mire. 
3.	Kapcsoló megvan, infó megvan
4.	MES OBDkábel és adapterek beszerzése
5.	Minden adott, mehet a menet.
Gyakorlatban:
1.	Gyári 3 állás kapcsoló átszerelése D-N-A-RACE re
2.	Proxy átírása rendezése
3.	Kipróbál, vidámság 😊
vidi
Pro:
-	Minden vezetés támogató rendszert kikapcsol, egy erősebb vészfékezésnél ABS visszakapcsol.
-	Kanyarban kissebb gázadásra úgy elteszi a fenekét mint a fene
-	Lendületesebb autózásnál, amikor még a D állásban el-el veszi a tüzet, itt a Driverre van bízva minden
-	Kikacsolja a ráfutás érzékelőt 
-	Kikapcsolja a sávelhagyás érzékelőt 
Contra:
-	Proxy átrendezés után fellép egy CAN komminikácius hiba. Rendszer nem jelzi, mert adaptálódik hozzá. De minden állásban 1 pedál térképet lát, 1 szervo beállítás van. Hiába tekergeted A-N-D ugyan az.  Rengeteget fórumoztam, de egyenlőre nincs erre gondolás. Fél megoldás csak egy Novitec GP1 beszerelése. De ezt nem preferálom
-	Esetek 99%ban nem a race módban használod... így marad Normál minden hol....
1 év távlatából tapasztalatából arra jutottam, hogy visszarakom a gyári kapcsolót és proxy setup-ot. 
Tök jó, hogy riszál, meg parkolóban meg lehet forgatni..stb De 99% nem ez van használva és a mindennapi használatban nagyobb funkciót, elönyt jelent, ha aktív 3 funkciód. Beleásva a MESbe, aktíválni lehet külön egy dyno módot, amikor ugyan ezt meg tudod tenni pár indítás erejéig. 
Ameddig nem lehet megoldani hogy mind a 4 funkció 100%-osan elérhető legyen, addig nem rakom vissza.


1
418
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 














