Mutasd

>> Esemény2024-03-30

Apa hülye volt: a karácsonyfa fuvarozás óta rajta maradt a saru. Eredmény: a 2 éves Banner akku mélykisült (3V), kukkancs. Puff, 27 ezer forinttal később egy 67Ah Jász akku megoldotta a gondot. Nem veszek többet drága akkut, nem tudok rá vigyázni :) Megkezdődik a kárpit helyre állítás is lassan…

 
>> Szerviz2023-04-28

A 6 éves vezérlés és vízpumpa csere. Km: 112065

 
>> Szerviz2023-03-23

Csak hogy el ne felejtsem, mert elfogom:

2022 augusztusában:

- Műszaki vizsga
- Kuplung csere
- Olaj + váltóolaj csere
- Hátsó futómű felújítás
- Kipufogó hátsó dob csere

.... és végre megoldottuk az immo problémát is, véglegesen :)

km állás: 111194

(ezen kívül 2022-ben még 2x voltunk vele boltba, meg egy balaton kerülő túrán :) )

 
>> Szerviz2022-04-15

04.09-én kapott egy új Banner Power Bull 63Ah akkut, és pöccre indult. Azért volt egy kis szelep csattogás, de megszűnt néhány perc alatt.

Három nappal később ementünk Zé-hez, aki nagyobb műtéteket végez rajta.

 
>> Esemény2021-10-15

Hát idén is nevetségesen kevés dolog történt: talán 300 km-t mentünk.

Voltunk az Alfa Cityben - és körülbelül ennyi.

Idén (2022) már nagyobb tervek vannak. Kap egy nagyobb szervizt, és ha elkészül az új garázs is, akkor már azért többször el tudunk menni sétálni...

 
>> Esemény2020-10-18

Minthogy az előző bejegyzésem címe is egy szezon vége volt, látszik, hogy nem sok minden történt az idén. 969 km-et mentünk, főként az építkezés, a COVID és a babysitting hiánya miatt.

Voltunk vele vidéki esküvőn, meg bejártuk a Mátrát egy hosszú hétvége keretében. Tavasszal volt egy kis találkozó, akkor a Börzsöny volt a célpont.

Azért történt néhány apróság az autón is: születésnapomra megkaptam kis családomtól Giuseppe szuper állapotban lévő szövet üléseit. Végre, ezek igazi Spider ülések, övvezetővel! A régi, kopott GTV üléseket gyorsan eladtam. Júniusban olajcsere és sikeres műszaki vizsga következett. Azért hamarosan - talán még nem jövőre - elég sok beavatkozni való lesz: kuplung, lengéscsillapítók, vacakol a központi zár.

Gumiba 3 bar, akksi a szobában, jön a tél.. :(

 
>> Esemény2019-10-21

Ebben az évben nem sokat mentünk vele. A házvásárlás/építkezés, mellé két kicsi gyerek mellett nem az autózás volt fókuszban, de azért elmentünk szép helyekre, és jókat autóztunk. Felfedeztük a Tata-Dorog remek útvonalat, kanyarfotó is készült rólunk. Az Alfacity idén kimaradt neki, mert családostul mentünk. A Drive-In és az évadzáró típustalálkozó viszont szuper volt!

Gumiba 3 bar, pokrócok fenn, benzin kevés, papír az ablaktörlő alá, akku a szobában: szép álmokat, tavasszal!

Km óra állás: 109882 (idei futás: 1332 km)

 
>> Szerviz2019-04-07

Elmentünk Zé-hez, aki kicserélte az olajat és a szűrőket, valamint helyreállította az olajleeresztő menetét.Ezen kívül kicserélte az ablakmosó motort, megjavították a jobbos ajtó elektromos ablak v.s központi zár összeakadását is, és fő attrakcióként kicserélte a hibás, eresztő fűtőradiátort.

Majd az autó nem indult! Hála Istennek! :)) Előjött ugyanis egy korábbi hiba, amivel annyiszor bosszúság ért: nem fogadja el a kulcsot az immo! Hosszas kutatás után megtalálták a hibát - amit soha sehogy máshogy nem lehetett volna ép ésszel felderíteni: a fűtőradiátor szivárgása nem új keletű probléma, csak eddig nem jött ki annyi belőle, ami látható is lett volna. Viszont tele csepegtetett egy csatlakozót, ami a vezérlő számítógép és az utastér között funkcionál, több más funkció mellett pl. az immo kommunikációját is biztosítja. No, ez beázott és elrohadt. Megjavították, és az autó azonnal helyreállt. Sok munkájuk volt vele, de nekem így hatalmas szerencsém!

Bónuszként még kitisztították a szívó torkot, elég koszos volt. Száguldunk idén is, amíg a kuplung bírja :)) remélem, azt ráér jövőre rendbe hozni a hátsó futóművel együtt. Ha még a vezetőülést is sikerül felújítanom, akkor a felsorolt három gyengeség elhárításával a 2,5 éve vásárolt bontószökevény kvázi hibamentesnek mondható! :)

km: 108550

 
>> Egyéb2019-02-28

Az idei év beruházása az öreg gumik cseréje volt a terv szerint. 205/55 R16 méret volt rajta, ami nem váltóméret, 1cm-vel magasabb a gyári 205/50-nél - cserébe kényelmes és semmilyen negatív élményem nem volt vele, így maradtam ennél.

Dunlop SP Sport Maxx papucsokat kapott

 
>> Esemény2018-10-14

Ma még mentem egy utolsó kört fedetlen fővel, majd fújtam a gumikba és eltettem aludni a vasat télire. Akku ki, letakargatva, várjuk a tavaszt...

km óra állás: 108520