Tagok >> Qubi >> 156 2.0 TS >> Blog
- Típus:156 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Sikeresen megtörtént egy újabb olajcsere, Castrol Edge 10w-60 racing olaj. ha már homár. a légszűrőt is cseréltem, bár mikor kivettük az előzőt, még majdnem új volt.
Hazajövetelem után, helyre kellett rakni a légzsákvezérlő hibáit, így, vettem egy használt egységet, ezután hibatörlés. Mióta megvan az autó, ez volt az első alkalom, hogy a középső kijelző, folyamatosan sötét: :)))
Féltengelycsukló csere is kellett, külső-belső. Mindez Zé mester "családiasműhelyében":)))
Megkapta a téli cipőket a drága. 205/55 R16 Nankang SV-2 95V XL erősített, okosított, és nagyon baba...:)
Péntek reggel indulásnál, furcsa hangra lettem figyelmes...Először azt hittem, hogy defekt, de nem...úgy ahogy volt, letört a bal hátsó lengéscsillapító rugó tartó karimája...
Hamár homár, cseréltem mindkét oldalon lengécsillapítót, rugókat, stabilizátor csontok...Azt azért megkell említenem, hogy a gyári csillapítók voltak fent még mindig...Nem is értem, hogy az előző tulaj, mit gondolt...
Mondanom sem kell, hogy mennyire örültem, így hétvége előtt...Lengéscsillapító/db 29000, rugók/db 18000, plusz a stabi 6000. Szerelési költség nem volt, a barátomnak köszönhetően...
Aco barátommal, vasárnap megtörtént a műtét. Azóta jobb, mint újkorában.
Ezen a héten lecserélte Zé mester az olajat, ill. kapott egy új lambdaszondát a kicsike. Előtte két nappal Csabi barátommal, kicseréltük a MAF szenzort.
Kapott egy új katalizátort, és a négyes-kettes leömlő után, egészen a dobig, új kipufogó rendszer. A munkát nagyon szépen és hozzáértően, a PROEX kipufogósok csinálták, a keresztúri elághoz közel, rettentő jó árban dolgoznak...
most jónak tűnik, visszatértek a pacik is. nemsokára rárakom gépre, és megnézzük, van-e bármilyen hibakód...
2 hete elkezdett folyni a szervó olajam, és teljesen el is ment a szervóm. A kormányműnél folyt be, a gázpedál közelében.
Zé. mester tanácsára, ki lett cserélve a szimering, és azóta tökéletesen működik.
itt lehet megtalálni, ha bárkinek hasonló problémája lenne...http://www.szimering.com/product_info.php/info/p306_korm-nym--szimering-20x42-5x3-8-5.html
A munkát az itteni szerelő barátom végezte, neki ezer hála. Mivel munkadíjat nem volt, megúsztam a szimeringekből, és a Tutela GI / A olajakból.
2 hétig autó nélkül, mert itt Dániában nem volt ez a szimering és olaj sem...:(
Ezzel eldicsekednék:
Befejeztem az autó külső tuningját. Szerintem pont ennyi kell, és elegendő. A művet Leiner András fotós ismerősöm végezte, ezért ezer köszönet ő neki. Lehet fordulni hozzá bizalommal fóliázással kapcsolatban:) telszáma nálam kérhető...
Mai nap megkapta az autó élete eddigi első, teljes és mindenre kiterjedő polírját:) olyan lett mint egy álom. Holnap lesz meg az utolsó simítás az autón és a teljes felújítás készen. Az elmúlt héten a szerelés mellett, egy teljes kárpittisztításon esett át az autó általam. Még az üléssorokat is kivettem a helyükről (ekkor vettem észre, hogy elől van ülésfűtésem:). Olyan makulátlan a kocsi, hogy csak na:)
Holnap már képek is lesznek...
Mai napon felkerült a fólia is az autóra, Végre nem lát be senki...persze szigorúan csak a hátsó ablakokra:) olyan kis szép.
Megint futómű szabályozás volt, miután a lengőkar és társai le lettek cserélve.