- főkép
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2013-05-08

Átkozottul csikorgott az önindítóm, így hát kiszedtem és szétszerelésnél ez a látvány fogadott....

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2013-05-05

Tárcsák és a betétek már halálkategóriásak voltak, ATE tárcsát és Textar betétet kapott. Lecseréltem a hűtővizet is....hát no comment.....szerintem amióta gurul a gép senki még csak a kupakot se szedte le. Úgy döntöttem elég bele az unixos, majd ősszel a paraflu.

Km.: 164619

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2012-06-30

Mivel hosszabb útra indulunk ezért átnézettettem az autót és megkértem, hogy a klímára is lessenek rá mert nemigazán akarja csinálni a dolgát. Klímáról kiderült, hogy valami nyomásszabályzónál ereszti a gázt ami állítólag marha drága szóval az most sztornó (majd izzadunk mint a qrvák a gyóntatószékben). Hála égnek minden okés, pár apróságot leszámítva. Ha hazajöttünk termosztát és néhány futómű alkatrész (szilentek stabpálcák stb.) cserések. Fékek még okésak :) Diagnosztika se mutatott semmi hibát.

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2012-06-30

Szokásos olajcsere....
Km: 159276

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2012-06-30

Vadásztársaság hála Istennek fizetett így rendeltem is bontóból az alkatrészeket aztán robogtam karosszérialakatoshoz majd fényezőhöz :)

Ami cserélve lett:
-géptető
-pajzs+embléma
-bal első sárvédő (ez nem sérült de az alja elég rendesen rohadt)

Ami fényezve lett:
-első lökhárító (+műanyagheggesztés)
-jobb/bal sárvédő
-géptető

Továbbá bal elől a küszöbből ki lett vágva egy darab és be lett heggesztve a helyére mert rohadt így elmondhatom, hogy az autó 100%os mind esztétikailag mind rozsdamentesség terén :)

Hála égnek ebből a színből csak 1 van így a fényezés 100000%osan passzol. ( egyik képen úgy tűnik mintha elütne de ez csak a fény játéka)

 
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2012-04-09

Kezdődött azzal, hogy télen tolatás közben leszakadt a motorvédő műanyagom....

Most "tavasszal" (mert ez az idő nem nevezhető annak) sok előzése közben kivágtak elém így sikeresen lezúztam anyám kocsiját is....biztosító fizetett legalább...ja és pont névnapomon történt az egész :)

Ésmost sikeresen elcsaptam a húsvéti szarvast.....szerencsém hogy a vadtábla alá 1km volt írva én meg 1100nál csaptam el :) így megegyeztünk a vadásztársasággal kifizetik a kárt. Remélem most már több ilyen esemény nem lesz. Rosszban a jó, hogy úgyis kellet már fényezni a motorháztetőt meg a lököst mert csupa kavicsfelverődés volt már mind. Motorháztető és bal első sárvédő csere +fényezés jobb első sárvédő és lökhárító csak fényezve lesz.. Szerencsére megmarad a matrica rendszámom :D Motoron kapott egy pofont az az ezüst műanyagburkolat, de szelepfedél szerencsére sértetlen.

Holnap már csapatok is a bontóba aztán gyí fényeztetni :)

 
>> EgyébAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-12-17

Téli lemez felnik kicsit rozsdásak voltak ezért lecsiszoltam le átalakítóztam és kapott 2 réteg festéket.

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-12-15

Bal féltengely csukló csere is meg volt. Ropogott már teljes alászedéskor.

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-12-13

Szelepfedél tömítés csere meg volt. Már jött az olaj rendesen szóval rá szántam magam. Sajna az első tömítés amit rendeltem nem volt jó, valószínűleg az alumínium szelepfedeleshez való. Szerelő cserélte pasztát is kapott.

 
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-11-08

Fizika törvényei alól ez a remekmű sem kivétel. Eljött egy szervíz ideje.

Cserélnivalók:
-Első stabilizátor szilentek
-Első stabilizátor pálcák
-Szelepfedél tömítés
-Gégecső

Eddig ennyi