- főkép
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-09-02

Ma elhoztam Gabi156-tól a téli kerekeket. Még 1szer köszi a baráti árat :)
Felnik kicsit rozsdásak (ennek tudatában vásároltam, szóval nem problémaként írom). Homokfújás+új festést tervezek. Nincs értelme szórakozni a rozsdamarókkal meg ezekkel a marhaságokkal, úgyis előjön. Alapokról kell kezdeni.

25000 kemény magyar ezres volt az ár.

>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-08

Egy stabilizátor is cserére került a múltkor a nagy lengéscsillapító szervízelés alkalmából.

Km.:151355

 
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-08

Ma sikerült rátolatnom igen rendesen egy "pözsó" 206osra (szánombánom :( ). Én nem tudom miből van ez az alfa de ezen néhány karc lett amit a ws polatinum simán eltüntetett és a pözsónak szabályosan felgyűrte a motorháztetejét szóval bírja az olasz :)

Rendőrbácsis bírság és biztosítós mizéria után folytattuk utunkat tovább:) (3ezrembe fájt baráti áron)

Ezentúl sokkal jobban odafigyelek

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-01

Megvettem a 2 zsír új Monroe hátsó lengéscsillapítót rugóval.
Filóztam használt és új között de úgy döntöttem, hogy nem akarok 1 év múlva újat venni.
Ezer köszönet érte András kollégának aki végigbumlizta érte pestet :) és a pesti emberkének aki roppant rugalmasan állt az egészhet és nem próbált meg lehúzni....

lehúzni.. miért is mondom ezt?

mohácson bementem az autósboltba. 1 db Monroe lengéscsillapítót rugó nélkül akartak nekem 29ezerért eladni.
Csak mert fiatal vagyok azt hiszik hülye is?
Így 17ezer volt a lengéscsillapító és 6 ezer a rugó. x2 :)
Be is lettek szerelve. Ezek most már végtelenségig bírni fogják :)

Km.:151355

>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-07-28

Sajnos leszakadt a bal hátsó lengéscsillapítóm. Szerencsére a gumiban nem keletkezett kár. Most új alkatrészre várunk

 
>> AutóápolásAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-07-19

Kapott wax-ot is a kicsike még régebben csak elfelejtettem feltenni :). Jónak tűnik ez is de én inkább ezen a ws platinum 6 részes autóápolókészleten gondolkozom.

 
>> EseményAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-07-04

Ma a pécsi Ns autóház jóvoltából volt szerencsém elvinni egy Alfa Romeo Giulietta1.75 TBi-t tesztvezetésre.

Nem vagyok egy cikkíró csak megosztom veletek az élményeim :)

Maga a Giulietta nem tartozik a top3 Alfám közé de ez ízlés kérdése. Amúgy eddig csak képen láttam. Amikor beleültem elillant minden kétségem, hogy na ez vajon milyen lehet. Nekem tetszik:) Pécsen az első pár méternél már megtapasztaltam, hogy a gázpedál olyan mintha egy madártollat símogatnék a lábammal. A fékek kegyetlenül harapósak. Kikanyarodtunk az autókereskedésből gáz minden oké. Az út első felén még csak ismerkedés motormelegítés beszélgetés etc. 5ösbe elkezdett villogni egy shift felirat, kérdezem az eladó, hogy miért villog ez? Lazán megjegyezte, hogy van 6. is :) Jamondom bocsi :) Akkor még valamilyen benzinkímélő módban mentünk a 3 mód közül. Elértünk Hird-re fordulás, eladó aki velünk jött átállította nekem full teljesítmény üzemmódba. Műszerfalon egyből láthattuk a turbónyomás mérőjét. 1be nem szórakoztam rögtön 2 padó turbó sziszeg szám a fülig ér :) Dombon felfelé 6osba is csodálatosan húz.

Felszerelés minden benne van ami egy fullextrás autóba kell. Nekem ez már csilivili volt mondjuk. 1 negatív volt, hogy a hátul ülő kis termetű barátnőm nyomorgott amikor a 156osba hátul teljesen jól elfér. Najó még 1 "negatív" dolog: EZT A MOTORT NEM LEHET KIHASZNÁLNI OLYAN ERŐS :D

Nap végére arra jutottam, hogy nekem még mindig a 156-osom kell de Giulietta motorral :)

Mindenkinek ajánlom, hogy aki teheti menjen el egy tesztkörre. Ingyenes és nem fogja megbánni :)

Tesztalany: http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.75_tbi_quadrifoglio_ver-4355881

u.i.: Bocsi azoknak akiknek nem integettem vissza, csak épp az autóra koncentráltam 100%

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-06-27

Elvittem az autót kerékösszetartás beállításra. Szerelő elvileg frankón megcsináltra ment vele egy próbakört de azt mondta, hogy még mindig jobbra húz és ez már csak a gumik hibája lehet. Megcseréltem az elsőt a hátsóval de a helyzet változatlan:S Most új gumikat tervezek.

 
>> EgyébAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-06-19

Tegnap megtettük együtt az első 1000. kilóméterünket :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-06-19

A balatoni kitérőm szerencsére rövidre sikerült.
Az Autó volt pécsen a szervízben. A váltót megjavították sajnos pontosan nem tudom mi volt a baj mert nem voltam itthon de valami műanyag dolog törött el.

Ablakmosóhoz vettem elosztót és visszafolyás gátló kütyüt mert sajnos eredetit nem sikerült szerezni. Be is szereltem. Nem volt valami künnyű de én élveztem mert imáok szerelni :)

De sajna a szerelő új hibát is észrevett. Ingadozott az alapjárat megkérdeztük mi lehet ez. Megnézte azt is kiderült, hogy a motor falsh levegőt kap. Azt most úgy oldotta meg, hogy körbetekerte valami ragasztóval ahol kaphatott még +levegőt. Idővel az is meg lesz csináltatva rendesen;)

De lényeg a lényeg nagyon jól megy az autó imádom, alig bírok kiszállni belőle:D