Mutasd

>> Tuning és extra2016-11-16

Na, készen van végre az Arkangyal, pénteken megy is műszakira.
Fent van a lecsatolható vonóhorog (Bosal 034-103), jobb kettes izzítógyertya kicserélve (ezúttal bosch helyett NGK), bal felső lengőkar kicserélve (TRW), tolatólámpa kapcsoló kicserélve, oldal index izzók, rendszámtábla világítás izzók kicserélve (ha már lent volt a hátsó lökös).

Maga a vonóhorog:
A vonóhorog elektronikához volt egy zöld visszajelző led, amit elvileg előre kellett volna vinni a műszerfalra. Nos ehhez sem a kocsi belterét nem voltam hajlandó szétbombázni, sem a műszerfalat elcsúfítani. Szóval ezt kihagytuk. Viszont ahogy három nap múlva kiderült, műszakin senkit sem érdekelt van-e.

Én direkt 159-re való vonóhorgot vettem, de a felszerelés über sz*pás: le kell venni a hátsó lökhárítót, amit csak úgy tudsz megtenni, ha kiveszed a lámpatesteket, mert alatta van 1-1 csavar. (fotó 1)
A lámpatesteket a csomagtér felől 3 csavar fogja, amiből egyet csak úgy érsz ha gumikezed van, vagy leszeded a belső kárpitot. (fotó 2)
A vonóhorog csavarjainak a helye a 159-en NINCS jelölve, a legtöbb autón igen. Ergo úgy kell kiméregetni, feljelölni mindent.
A kipufogó hővédő lemezből ki kell vágni, hogy vissza tudd rakni. (fotó 3)
Az ütközéstompító nikecellből szintén. (fotó 4)
A lökhárító aljából szintén. (fotó 5)
Az elektronika bekötése nem bonyolult, ha nincs tolatóradarod...nekem szerencsére nincs.
Amúgy ez a horog nekem 83 000,- Ft volt elektronikával együtt. A munkadíj nálam egyedi, mert mindent én bontottam, szabtam majd szereltem vissza, a szerelő "csak" a valódi szakmai részt csinálta: vonóhorog felszerelés, elektronika bekötés.
Amúgy ilyen lett: (fotó 6 és 7).

A többi fotó csak úgy.