Mutasd

>> Szerviz2015-07-27

Hideget szerettem volna varázsolni az utastérbe, mert 38 fokban 250 km-eket nem szívesen tettem már meg.
Amit tudtam, hogy a klímahűtő csövezését ellenőrizni kell. Ez kimerült abban, hogy az egyik klímahűtőre menő cső rögzítőcsavarja hosszabb volt a furatnál, ezt cseréltem rövidebbre, máris tömített az O-gyűrű.
A klímásnál volt nyomáspróba nitrogénnel, 20 bar. 20 perc után 0.3 bar-t eresztett a rendszer, feltöltöttük UV-s olajjal, gázzal.
Kiderült, hogy a két hűtőventiből csak az egyik megy. Kis bogarászás után itthon rájöttem, hogy az alsó előtétellenállás csatlakozója kontakthibás. Tisztítás után ment mindkettő venti.
András bácsitól vettem egy halom klímacsövet és egy hűtőt, talán kelleni fog alapon.
Vissza a klímáshoz 5 nap múlva: a nyomáskapcsoló fosta el magát a nyomáspróba alatt, az eresztett. Gáz lefejtés, nyomáskapcsoló csere, újra feltöltés. Azóta jó a klíma, kíváncsi leszek a hosszútávú gázveszteségre. Azért most is UV-s olajjal töltöttük fel :-)

Update: a beszerelt nyomáskapcsoló is ereszti a gázt. Újat szereltünk be, ami természetesen gáz lefejtés+újratöltéssel járt. Végre hibátlan a rendszer.