Mutasd

>> Szerviz2016-04-28

Kb. 2 hónap alatt az alábbiakat csináltam meg eddig:

Karosszéria:
-motorháztető zsanér hegesztés (mindkettő törött volt), festés, csapszeg zsírzás
-gumiabroncs peremek tisztítása, letömítés folyékony gumival, hogy ne kelljen naponta fújni, könnyebb mozgatni is. Gumis csinálta.
-csomagtérajtó teleszkóp pótlás, új (Moliton)
-3db első sárvédő beszerzése
-gyári váltógomb és szivargyújtó
-első kisméretű, gyári Alfa embléma beszerezve!
-teljes külső-belső takarítás
-biztonsági övek igazítása, mostmár normális erővel visszahúz
-jobbos műanyag kifli sárvédő és hűtőrács közé

Elektronika:
-gyújtáskapcsoló 2db gyári kulccsal
-olajnyomásműszer jeladó saru csere, tökéletesen működik (hidegen 4 bar, melegen 1 bar alapjárat)
-első fényszórók működésre bírása, sikerrel

Motor:
-motortér porszívózás, mindenhol
-4db új Champion gyertya
-vezérlés beállítása (mindkét oldalon el volt rakva 1-1 foggal, mert az idiótája nem a T-hez, hanem az I-hez állította)
-olajcsere, Champion szűrővel
-1db hengerfejcsavar pótlás a balos hengerfejből, ehhez hengerfej le, törött darab kihajtása, új hengerfejtömítés és vezérműház tömítés, szelephézag állítás mindkét fejben
-egy 80-as évek eleji Nissan gyújtáselosztója volt ráhenkölve. Ideiglenesen vettem hozzá új osztófedelet, megszakítót és kondit. Stroboszkóppal gyújtást állítottam.
-később gyári Bosch elektronikus gyújtáselosztó beszerzés, beépítés, ehhez is új Beru osztófej, új leszabályzós rotor
-hajtókar csapágysor csere, új kartertömítés
-második olajcsere
-új, gyári kartergáz elosztó beépítés, 1db új kartergáz gumicső
-légszűrőház takarítás

Hűtőrendszer:
-új Valeo vízhűtő beszerzése (nem volt benne egyáltalán)
-új ventilátor kapcsoló
-új Impergom kiegyenlítőtartály (porladt a régi)
-néhány új vízcső
-új hűtőtartó gumigyűrűk alulra-felülre

Üzemanyagrendszer:
-szívatóbowden pótlás, gyárival megegyező utángyártott húzókával
-tervben van a tank leszerelése és kitakarítása, benzincsövek cseréje, AC pumpa jó.
-új benzinszűrő a tanktól
Eddig kannából járt a motor :)

Fékrendszer:
-4db féknyereg felújítása, dirib-darabra szedtem, tökéletes lett, a belső nyergek is!!!!!!!!!!!! Kézifék tengelyek takarítva, kenve. Az egyik hátsó nyereg kapott 2db vadonatúj dugattyút, a többinek egyáltalán nem volt baja, minimális polírozást kaptak.
-az egyik első nyereg kapott egy új menetes dugattyúállító fogaskereket az itthon lévő rossz 75-ös nyergeimből, mert valaki rendkívül okos szétfeszegette és letört az egyik foga
-új gumi fékcsövek
-a hátsó fékerőelosztótól hátrafelé új réz fékcsövek gyártatása és beépítése
-új légtelenítő csavarok mindenhová
-új hátsó fékbetétrögzítő készlet
-2db új hátsó féktárcsa
-vattaúj Ate fékbetétek előre-hátra
-első betéthézag állítás

Kipufogórendszer:
-új középdob és hátsódob
-új bilincsek, felfüggesztő gumik

Kuplung:
-főhenger+munkahenger felújítás, légtelenítés, új összekötő cső a tartálytól
-tárcsa nem ráz zárás közben, tökéletes!