- Típus:156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Sterling 694
Motul X-Cess 5W40 + Ufi szűrő
Egy darab bal felső TRW lengőkar (nyikorgott a benne lévő, ugyancsak TRW, viszont a gömbfeje tökéletes állapotban volt 120e km után is!) Jobbos egyelőre maradt.
Gyári új alsó motorvédő (másodszor, mióta nálam van), mert behullámosodott/szakadt.
369000 km
Két hátsó gátló is cserélve SW-hez való Monroe Reflex típusúra, új Sachs rugókkal, új felütközésgátlókkal. Így mostmár körben Monroe Reflex szett van az autón.
Cserés lett a komplett hosszbordáshajtás, így:
gyári új hidraulikus-rugós feszítő egység beszerezve
NSK excenteres csapágy
Febi vezetőgörgő
Dayco szíj
359000 km
Összes szűrő+Motul X-Cess 5W40 csere 356000 km-nél
Balos kézifékkötél csere
5db Lucas izzítógyertya
Km: 351000
Ez a két teendő a 156-on megvan fél óra alatt, öröm szerelni.
325000 km
Vezérléscsere kompletten, nyilván vízpumpa is, gyári, ill. Dayco cuccokkal (a hosszbordáshajtáshoz megvettem a gyári FCA célszerszámokat)
Szívósor leszerelés, szétszedés, takarítás
MAP takarítás
Railpumpa tömítéscserék (gyári Bosch alkatrészekkel)
Olajcsere
2db H7 csere
gyári új kuplung pedálgumi csere
Brutálisan nagy a változás, kb. 40 lóerő jött meg az autóba, turbolyuk szinte teljesen el is tűnt. Kiemelném, nem chipes! Brutális menetteljesítménye van mind a mai napig.
Kapott még egy gyárival megegyező akku hővédő szigetelést (keretet).
Parkolóban belémtolattak úgy, hogy nem hagytak cetlit. Az autó jobb hátulja sérült a sárvédőnél. Természetesen önköltséges lett a sztori.