- Típus:156 Sportwagon 2.4 JTD 20V M-JET
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Sterling 694
Vadiúj gyári alkatrészeket kapott.
Lógott az alsó motorvédő, kapott újat.
Csörög az olajpumpa lánca, nagyon idegesít, kapott új olajpumpát.
Rohadnak az olajhűtőre menő olajcsövek, sajnos már csak az egyiket lehet kapni, abból kapott újat.
Ami nem gyári, de cserélve lesz: generátor szabadonfutó, főtengely jeladó a későbbi lerobbanások megelőzése érdekében, olaj/szűrő, szíjak, kormány gömbfejek és axiál csuklók, vadiúj klímakompresszor.
Klíma is töltve lett természetesen. A munkák nagyrészét Csöri végezte :-)
Km óra állás: 275500
Hibátlan, összesen 85.000 km-t futott injektorokat tudtam szerezni vizsgálati jegyzőkönyvvel. Nem volt baj a jelenlegiekkel sem, de kihagyhatatlan volt az ajánlat.
Belement az olajba 10000 km, cseréltem. 5W-40, Hengst olajszűrő, Alco légszűrő @ 263934 km
Jobbos féltengely csere végre (előzőleg ideiglenesen a gyári rosszat raktuk vissza).
Alsó váltóolajleeresztő csavar csere.
Meg is ünnepeltük egy Tátra-túrával, hibátlanul szolgál az autó :)
Beújítottam egy világosszürke bőrgarnitúrára :-) Kellett vele dolgozni rendesen, mire így néz ki. Ajtókárpit is van, de a fotón még nincs beszerelve.
És még: rendeltem gyári (!) termosztátot, azt is beépítettem, még az eredeti volt benne, igencsak ráfért a csere.
Nyaralás közben Firenze mellett elment a hajtás. Hazahoztam trailerrel. Kiderült, hogy az új SKF jobbos féltengely rúdja kicsúszott a külső csuklóból....
Sikerült egy régen áhított vágyamat beszerezni, GTV gyári felnije.
Került rá 4 új Dunlop Sport Maxx TT 215/45R17 gumi is.
Olajcsere, szűrők cseréje: 5W-40
Első tárcsa csere, Zimmermann
Első fékbetét csere, Textar
Elkezdtem beszerezni az alábbi új alkatrészeket a nagyszervizhez:
-2db komplett SKF féltengely
-LuK kuplungszett és hidraulikus kinyomócsapágy
-Ruville első stabilizátor keresztrúd
-3 liter gyári váltóolaj
-4 db első TRW lengőkar
-új gyári kettőstömegű
Update: a nagyszerviz azóta megtörtént :-)