Mutasd

>> Egyéb2015-04-17

5 év után elment...

 
>> Szerviz2014-01-20

Kuplung csere,kettős tömegű köszöni jól van. Ha már lent volt a váltó mindjárt abba is került friss olaj. Eredmény: vajpuha kuplung és az indításkori rázkódás a múlté!
Köszönet Gábor155-nek és Andrásnak!

 
>> Szerviz2013-10-18

Történt,hogy klíma szíjtárcsa csere után kis idővel megette a hosszbordás külső felét.
Elgurultam a szerelőhöz,hogy ugyan már nézzék meg miért ment félre és cseréljék ki a szíjat. Másnapra kész is volt,5e munkadíj plusz 3e a szíj (Dayco). Kigurultam a szervízből és nem egészen 1 km után újra elkezdte rágni a szíjat majd le is dobta. Frankó volt szervo nélkül a városban visszaevickélni a szerelőhöz. Mikor megláttak,kérdik mi a gond. Kiült az Ó betü az pofájuk (bocsánat) mikor mutatom a leszakadt új szíjat. Kisebb szóváltás után újra ott hagytam az autót. Másnap hívnak,hogy kell egy generátor szabadonfutó mivel az teljesen K.O.. Mondom,oké,de ezt miért nem lehetett az első körben??!! Tehát akkor megint új szíj,szabadonfutó .... Másnap megint csörögnek,hogy megvan a baj forrása,kellene egy rugós feszítő is!!!
Összegezve,elkészült,azóta gond nincs vele de:
- 2 szíj 2x3e
- szabadonfutó 12e
- rugós feszítő 28e
-munkadíj 5e,második körben 15e merthogy a blokkot lejjebb kellett engedni a szabadonfutó cseréje miatt
Ez összesen 66e jó magyar forint, egy hosszbordás cseréért...
Hozzáteszem az alkatrészárak teljes kedvezménnyel értendőek,ezeket én vittem.

 
>> Szerviz2013-03-10

Felső lengőkarok,stab bekötők cserélve Birth márkájúra.

Óraállás:111975

 
>> Szerviz2013-02-01

Olaj+olajszűrő.

Óraállás: 111500km

>> Szerviz2012-12-26

Bal külső féltengely csukló csere.

 
>> Szerviz2012-05-28

Klímahűtő,klímacsövek,intercooler,felső turbócső csere.

 
>> Esemény2012-04-24

Ez is megvolt,két évre le van tudva...
Mondjuk volt egy kis para a D típusú matrica rendszám miatt,konkrétan,hogy nem szerepelt a forgalmiban. KPM,okmányiroda telefon,2 éve elfelejtették átvezetni az átíráskor... Megoldva.

 
>> Szerviz2012-04-15

Kikötésre került a SPAL AS80-as riasztó,így végre működnek a bicskakulcs gombjai!
Egy mikrokapcsolót vissza kellett forrasztani.

 
>> Szerviz2011-10-12

Eljött az ideje a balos belső féltengely gumiharang cserének,mivel szétfo*ta a zsírt a kerék mögött.
Cserélve:
- 1db belső gumiharang - 1000 HUF

Óraállás: 103582