Mutasd

>> Esemény2017-05-08

2017.05.07-én lettem újra "apa".
A tavalyi, 147 Q2-vel folytatott, "egyéjszakás kalandot" követően elhatároztam, vagy GTA vagy semmi. És hogy miért nem lett mégis (akkora nagy) segg a számból?
Mert ha nem is GTA, de kvázi GTA tulaj lettem tegnap.
Belga ex-ex és Kalizsoli ex autója került hozzám. Hiteles történet:
1998-ban vette meg egy német állampolgár a Distinctive 2.5 V6-ot dániai forgalomba helyezést követően.
2002-ben került Belgához, aki 2007-ig terelgette a gyári motor setuppal.
2007-ben új, 5 000 km-t futott szívet kapott egy 166-ból. Belga vitte el az Alfa Romeo tunerek - talán - legnagyobb gurujához, Stephan Leniorhoz (Squadra Tuning) "GTA-sításra" (254 ló és 318 nyúlmókus).
2009-ben vette meg Kalizsoli, aki először hétvégi autóként, később amatőr pályázásra használta, és akinél tegnapig volt az autó, miután az elmúlt két évben összesen ment vele kb. 500 km-t.
A tacho-ban 171 000 km van, a motorban kb. 35 000.
A belseje gyakorlatilag kopásmentes; nagyon szép.
A GTA hátsó lökhárító kivételével - messziről - úgy néz ki, mint egy GTA. Legfőbb tulajdonságait tekintve (sejtelmesen dörmögőtől vérfagyasztóan félelmetesig tartó skálán éneklő szívóhang, motorokéval versengő fordulatszámvétel, hihetetlen menetdinamika stb.) is erősen hajaz a Nagy Testvérre.

Tulajdonképpen nagyon örülök annak, hogy nem GTA lett, hanem csak kvázi GTA, mert én a mindennapokban tervezem használni, és egy teljesen eredeti GTA-t nagyobb vétek lenne a hétköznapokon munkára fogni.