Mutasd

>> Esemény2013-09-01

Egy karter nullázása után úgy döntöttem ,hogy ez azért annyira nem megérős dolog, így nekiálltunk, és feljebb tekertük a gewindet a gépen.

Csak mentek-mentek feljebb a menetek, +40mm-t tekerünk rajta elöl-hátul.
Nagyon terepjáró lett szegény... Legalábbis ahhoz képest amilyen volt, aki látta Alfacity-n tudja miről beszélek, biztos,hogy a legalacsonyabb 156-os volt Komáromba! :)

Így a -100mm helyett -60mm-t ül egy gyárihoz képest.

Amit pozitív,hogy van rugózása az autónak, már-már majdnem ,hogy kényelmes.
Ja! A felső lengőkar is elhagyta a kopogást.

Eddig olyan volt,hogyha átmentem egy 100ft-oson akkor megmondtam,hogy fej vagy írás... :)

Sajnos a kinézet nagyon a használhatóság rovására ment, de nem baj, váltani fogok remélhetőleg jövőre AirRide-ra -Légrugós felfüggesztés-!

Első két kép,hogy milyen volt, a harmadikon a mostani állás látható. Az is felfedezhető a képen,hogy hol álltak eddig az állítóanyák.
Az utolsó képen szerelek,mint a gép :))

A mostani magasságról még nem készült fotó, majd pótolom. Nekem magas, egy átlag "júzernek" még az is használhatatlan.... :D