160.000 km-nél Jobbos-balos első alsó-külső lengőkar szilent csere (Ruvielle)
158500 km-nél hosszbordás szett csere SKFre. (Előző tulaj ezt valahogy elfelejtette a vezérléssel.)Ismerősön keresztül ez is féláras. Házon belüli szervíz, így annak nincs költsége.
157.200 km-nél első tárcsa és betét csere. (Még jó, hogy házon belül van autószerelő :P)
Szigorúan Brembo-ra (Max) kedves alkatrészes ismerős révén majdnem féláron.
Természetesen akkor már a nyergeket is festeni kellett pirosra, hogy menjen a Rosso Alfához :D
156.500 km olajcsere, olajszűrővel és levegőszűrővel (Selenia Alfa 20K, Alko)
Egyben olajleeresztő csavar csere.
Anno mikor megvásároltam az autót, bíztam benne, hogy hamarosan a családi feeling szerepet is be fogja tölteni. Kicsi lányom 05.02-re jósolták. Még viccesen el is hangzott tőlem, hogy milyen jó lenne, ha Rossi szülinapján jönne világra...
Hát így is lett. 04.30-án megszületett Zoé. Így születik egy újabb Alfás generáció :P
2013.03.01. délelőtt 0 hibapontos műszaki vizsga, majd este akaraton kívüli terepjáró üzemmód. Aúúúú, még nekem is fájt.
107-et hívni, rendőrbácsi intézkedik, jegyzőkönyv felvéve.( le a kalappal a szerv előtt, még a rendőrautóba is beültetett, nehogy pocaklakó fázzon) Kárbejelentő illetékeseknek beadva.
Kár: jobb első felni (kicsit laptikás) és gumi, plusz másfél óra fagyoskodás. Na és a mankókerék látványa az olaszon-felbecsülhetetlen érzés.
ÉS MÉG FIZETETT IS A KÖZÚTKEZELŐ.
155.000 km-nél termosztátcsere és pollenszűrő-csere. Utóbbi állapotából ítélve még a gyári volt benne,,,,, :((((((
Mai nap megérkezett a bizonyíték, hogy regisztrált tagja vagyok eme remek közösségnek!
Matrica ragasztás kész:)
Június hónap 2 db lambda-szonda, 1 db Fűtőventilátor