Mutasd

>> Szerviz2013-09-24

Na szóval ide is eljutottam hogy hazajöttem végre a misszióból és meg tudtam csináltatni amiket szerettem volna (és amiket nem azokat is:). A szerelők el volt havazva munkával mert nagyon sokan náluk javíttatnak de megérte várni. Ezúton is köszönöm a munkájukat!
No és akkor amik javítva/cserélve lettek.
Legfontosabb az olajfogyasztás probléma megoldása volt számomra. A képek szerelési sorrendben készültek tehát lehet látni azzal kezdtek. Véleményük szerint az autó valaha vezérműszíj szakadt volt ahol a szelepvezetők elrepedtek/ eltörtek és nem igazán voltak kicserélve a dolgok+a szelepszárszimeringek is elöregedtek tehát a hengerfej teljesen rendbe lett rakva illetve blokkba tekintve kiderült h a hengerfal teljesen rendbe van hónolás gyári értéken viszont a gyűrűk kopottak voltak főleg az olajlehúzó ezért azok is cserélve lettek. A hajtókarcsapágyak is cserélve lettek és a többi dolog a képeken.
Ezután jött az alja: Összes lengéscsillapító, első-hátsó féktárcsák+betétek, fékcsövek, kézifék bowdenek, elől összes lengőkar, hátul a két hosszkitámasztó+a jobb oldali stabilizátor illetve a váltó folydogált az is rendbe lett rakva.
Összes olaj (váltó, fék, szervó, motor,) hűtőfolyadék, Minden szíj az összes feszítőgörgővel+főtengelyszíjtárcsa, olajszűrő, pollenszűrő.