Mutasd

>> Szerviz2013-11-18

Nos, kezdeném az elején tavaly októberben eldugult az EGR-em kitakarította a szerelő, másnapra a motor lámpa kigyulladt, viszont az autó, szépen indult, ment... elvittem a szerelőhöz kiolvastatni a hibát, Légtömegmérő időszakos hiba ezt írta a gép, rendeltünk bele egy új Légtömegmérőt, (nem gyári Bosch-t) nem tűnt el tőle a hiba ugyan úgy megmaradt, vártunk vele hátha valami tünetet mutat az autó de semmi, úgyhogy maradt a hiba üzenet feldobálása minden indításánal. Március végén chip tuning Kollár Szabinál, jobban ment a kocsi úgyhogy örültem magamnak, a motor hiba lámpát meg már megszoktam. Fogyasztásom már 6,7 liter volt ennyi volt a gond a kocsival. Aztàn nyáron július körül egy kamion előzése közben elhagyta az erő az autót és szemből jött egy másik autó az lassított meg villogtatott, én meg nyomtam neki, végül befértem...! Innentől kezdve álltam rá a témára jobban, rendeltem bontott Légtömegmérőt 2-őt is egyik se volt jó meg nem is sikerült eredetit küldeni, itt az oldalon találtam 1 cartársat akinek volt egy gyári Bosch Légtömegmérője Kaposújlakon ki is cseréltem, hiba ugyan úgy fent állt, ezért abban maradtunk hogy itthon megnézetem a szerelőmmel az autót, hogy mi a bánat van vele, de soha nem állt neki, én már kezdtem gyanakodni, hogy az EGR-el lesz vmi gond, úgyhogy egyeztettem időpontot Csörivel, rátette a gépet mentünk vele és az EGR nem működött, kivette az EGR-t és valószínüleg még tavaly télen a szerelőm kifektette pucolás közben.... rendeltem egy újat másnap ki lett cserélve November 6 -án 103.000 km környékén, aztán az autó elkezdett alapjáraton dadogni, füstölni, szerelő szerint a chip tuning hibája, egyből telefon Kollár Szabinak, hogy frissítse a chipet, másnap irány Pest, az új chippel is ugyan úgy csinálta meg a gyári programmal is, tehát volt egy fölös utam Pestre, ezek a dolgok miatt sajnos a Légtömegmérő ügye csúszott, írtam a tulajdonosának hogy vissza küldeném mert nem a Légtömegmérőnek van a baja és innen is köszönöm a türelmét, vissza küldtem neki én meg vissza tettem a régi enyémet, és első indítás, már nem dadog, hiba üzenet még mindig megvan... Aztán másnap bnőm ment az autóval, csak este mentem vele én, és a hiba üzenet eltűnt, és azóta sincs semmi gond vele, a fogyasztásom 5.9-6.0 liter között mozog és sokkal szebben jár. Mostanra merem kijelenteni, hogy megjavult az autó, kb 1 hónapja használom az autót úgy, hogy tökéletessen működik! Tehát egy új EGR megoldotta volna a gondomat, és nem kellett volna Légtömegmérőket cserélgetni meg össze vissza futkozni...! Úgyhogy ennyi, igazából ez valakinek jól jöhet majd, ha ilyesmi gondja lesz, igaz nekem senki se akart segíteni, dehát én már csak ilyen rendes gyerek vagyok :D! Szóval ennyi! Azért furcsa, így 1 év után, hogy nem világít a motor lámpa, de szeretem az ilyen furcsa dolgokat :)!