Mutasd

>> Tuning és extra2015-12-22

Végre elérkeztünk egy kulcsfontosságu dologhoz. Intercooler.
550x180x65. 55mm-es kiállásokkal. 55 ös csövezéssel, fekete szilikonokkal ( annyira ne verje ki a rendőrök szemét :D)
a lökhárító mögé sikerült eldugni ugy, hogy a csövezésből semmi sem látszik, és a cooler sem annyira feltűnő, és a ködlámpám is megmaradt a gyári helyén.
az eredmény: sokkal hidegebb beszívott levegő ( gyilkoláskor kinti 5 fokos hőmérsékletnél 63-65fok helyett 18-20fok a beszívott levegő hőmrséklete) a 100 feletti gyorsításoknál érzem igazán a külömbséget, nem fogy el 150km/h után, végig van benne erő. 1 baron is érezhető volt a differencia de most 1.4 barhoz igyekszem belőni a programot füstmentesen, enyhe korommal jelenleg az eddigi kb 185le és 400nm helyett van kb 210le és 490nm. ugyh bíztató :D ha sikerül eltüntetnem azt a kis ködöt akkor ujra "saccolunk" egy teljesítményt :D

közben szétszakadt a kuplungom. a tárcsáról elhagytam a ferodolt, elszakadt a szegecselés és a szerkezet sem volt már olyan hűde jó állapotban,
ugyhogy kapott egy uj kinyomószerkezetet, uj kinyomócsapággyal és kevlártárcsával ( a tárcsán lévő kopófelület 5mm el vastagabb 35 helyett 40mm széles. a külső átmérő maradt 235mm)