Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 1.9 JTD >> Blog
- Típus:146 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Piros
Bekerült egy kis időre ez a tuning lámpa, asszonynak ez a fajta is nagyon tetszik, de vissza is került a gyári mivel mint megtudtam ha nincs bejegyezve a forgalmiba akkor műszakin bukó dolog.
Kilométer óra számláló égő csere
Alfás rendszámkeret + tolató kamera bekötve
Üzemanyag csőre vissza csapó szelep. Ennek története hogy indítás után egy két percig hullámzik az alapjárat. Mikor már jó a legközelebbi indítás után ugyan úgy csinálja. Szivárogni nem szivárog, még arra gondolok hogy ennek ellenére valahol fellevegősödik. Ha más nem még az úton való megjáratásnál remélem kidolgozza és nem tér vissza. Ezt még orvosolni kell.
Hátsó ablak mosó javítva és ablaktörlőt is sikerült rendesen rá állítani hogy ne maradjon ki egy egy rész. Most már szépen tőről. Csomagtartó részén az elektromos kábel és vízcső elvezető tartó cserélve, törött volt. Az kalaptartó egyik beakasztó füle is cserélve mert ott már egy utólagos megoldás volt.
Csomagtartóra a burkolatok vissza kerültek, ennek egy része cserélve mivel a régi össze volt karcolva.
Hátsó ablakszál fűtés hol működött hol nem. Cseréltem a rá csúsztatható sarukat, de nem ott volt a gond. A hiba oka a biztosíték táblában a relé egyik lába nem jól érintkezett. Ez javítva. Az ablakszálak ellenőrizve és felülről a 4. sor nem működött, ez javítva.
Hátsó lámpa zárófény nem működött amióta megvettük az autót, a hiba hogy a vonohoroghoz kapcsolódó kábel kötegbe volt belekötve, de a lámpába már nem jutott vissza. Én nem tudok olyanról hogy a futón kellene zárófény, a többi autón sincs. Most már ezen sincs. Kábelokat szépen elvezetve és szigetelve mert ott is voltak hiányosságok.
Csomagtartó padló részét is kellett javítani illetve festeni, pl középső kupak a pótkerék alatt, bal és jobb oldali vak dugó a sarokban, ami a tetőablakos felszereltségben a víz kifolyó cső helye, de itt csak van. Ezek környékét megkezdte a rozsda, kicsit nagyobb lyukat csinált. Ez mind befoltozva. Kapott alapozót és alvázvédőt.
Csomagtartó kárpitozás vissza került. 'C' oszlop belső műanyag elem mindkét oldalon cserélve, szintúgy karcolások végett. Végül össze állt a kép.