Mutasd

>> Szerviz2020-02-22

Észrevettem mikor a feleségem használta az autót akkor kívülről látszott hogy enyhén füstöl azért a kis TD. Persze vezetésnél tükörből semmi.
Még régebben kicsit feljebb lett 'állítva' hogy jobban menjen, bár úgy hogy nem sokat értettem az adagolóhoz, meg most se igazán mivel nem volt gond vele. Kértem tanácsot hogy hol kell állítani rajta.
Úgy hogy lett rajt tekerve, persze nem sok, de igazából nem volt túl célszerű. A képen a bekarikázott helyen.
Aztán még a napokban úgy voltam hogy módosítom az LDA tüskén hogy magasabb fordulaton jobban húzzon mint ahogy, és ezen pedig amit régebben eltekertem, vissza teszem az eredeti pozícióba. Az eredeti helyét én anno megjelöltem.
Most hogy vissza lett állítva, szebben is indul, bár ez majd reggel derül ki igazán, és most nem látni azt a füstöt sem egyáltalán. Jobb az alapjárati hangja is, mondjuk így a fordulat is vissza esett egy 100ast. Eddig kicsit talán magas volt. Erőben most sincs hiány, úgy hogy az LDA valószínűleg marad az eredeti. Majd egy városon kívülin kiderül hogy mennyi erő lesz benne, bár nem akarok én száguldozni és mindenkit is meg előzni. Arra ott a TS :D normál körülmények között.

Egy másik dolog. Az olaj betöltő sapka tömítése kilapult mára, eresztett. Kapott újat.

+ kipróbáltam a Bluetooth-os lejátszót telefonról, nagyon király. Nekem még ez újdonság egy ilyen idős autóban :))

Az LDA tüskével kapcsolatba köszönöm WarbiRunnernek a honlap linkjét, ahonnan lehetett okosodni.