Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> 146 2.0 TD >> Blog
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Kék
Előműszaki után cserélni kellett pár dolgot.
Rendszám izzó 2 db
Bal ködlámpa érintkezés. Csatlakozó cserélve.
Jobb féltengely külső gumiharang kisebbik bilincsén feszíteni kellett.
Jobb első lengőkar csere SKF.
Kormányösszekötők külső rész mindkét oldal csere
Kerékösszetartás az új alkatrészek után beállítva.
Fékcsővek tisztítás és ápolás. Porosak voltak.
Bal hátsó féknyereg kézifék részénél olaj szivárgás. Felújító készletben a kis o gyűrű nem megfelelő méretű. 2 márkát vettem és egyikben sem a normál méretű, hanem kisebb. Egy bontottból átraktam egy sértetlent, most már tömít. Tartalékba rendeltem 10 db-ot, hátha egyszer valamelyik verdához kellene , jövőhéten fog megérkezni. Többi porvédő és tömítés kicserélve újra. Seeger fogót rendelnem kellett a szétszedéshez. 43 mm mélyen van bent és nem sok hely van a munkahenger mögött hogy ki lehessen venni. Még az új fogóból ami direkt erre a célra készült, abból is kellett leköszörülni mert nem fért be teljesen. Végül összejött és ez a lényeg. Van itthon tartalék féknyereg amin szintúgy tömítést és porvédőt kellene csak cserélni, így jól fog jönni. Én a képen lévő fogót rendeltem ami jó is lenne, de nem teljesen ezt kaptam. Amit küldtek az vastagodó szárú így ott kellett vékonyítani az anyagon.
Hátsó féknyereg mindkét oldalon újra festve és a hátsó rugók is feketére mivel valamikor piros szint kapott az eredeti, de már a második műszakin kérdezték hogy ez eredeti rugói?! Úgy hogy fekete lett hogy ne legyen ez már kérdés.
Egy picit butíttani kellett a teljesítményen mert füstölt egy padlózáskor. Annyira azért nem volt vészes.
Műszaki érvényesség 2023.10.29