Trumpf (NagyVad) - főkép

Hideg motornál nagy volt a vibrációja a motornak. Kiolvastam a korrekciós értékeket, és az 5. hengernél kiugróan magas volt. Mindegyik porlasztót bevizsgáltattam és a három gyengébb fel lett újjíttatva.

325 471km

Motor beindult, majd lefulladt, és kigyulladt a motorhiba lámpa. Hibakódok a P0235 és P0069. Irány a szerviz. A fojtószelep szolenoidja adta meg magát, de cseréltettem a MAP szenzort is, bár nem volt köze a lerobbanáshoz. 321 000km

Hogy ez még az autómentőn is gyönyörű!

 

A kompresszor típusa DENSO 7SBU16C, cikkszám:447220-8153
a csapágy méretei pedig: belső-35mm, külső-52mm, szélesség-22mm.

Komplett vezérlés szett a svéd SKF márkától, ami részben átcsomagolt INA, de semmi képpen sem svéd. Inkább Spanyol, Francia, Olasz, Német és Lengyel. Köszönjük SKF!
-Azért megtörtént az alkatrészek beépítése, köszönet a szerelőnek!
301 000km

Jobb első (anyós oldal) alsó (Monroe) és felső (TRW) lengőkar csere.
Akkumulátor csere, az Exide 5 év után meghalt. Akuma került bele.
300 450km

 

A fenékborítás cseréjekor átmozgattam a hátsó futómű elemeit. A kanyarstabilizátor pálcái erősen kopogtak, menet közben semmi hagjuk nem volt.
Lemförderek kerültek bele.

295 000km

 

Volt egy kis pity-puty. Felbillent a csatornafedél és megtörte a burkolatot.

 

Menet közben visszaesett a hűtővíz hőmérséklete 70 fokra. Termosztat és hőgomba cserélve lett.
CALORSTAT

289 000 km

Az enyémben is berepedezett a könyöklő műbőr borítása. Aliról rendeltem 0,3-0,5mm-es fekete bőrt, ami túl vékonynak bizonyult, ezért egy textildarabot ragasztottam hozzá.

-maradt egy könyöklőre elegendő bőr, ha valakit érdekelne

A hűvösebb idő beköszöntével elkezdett szivárogni a gázolaj a nagynyomású üzemanyagpumpából. Át lett tömíttetve.

287 300 Km