Mutasd

>> Egyéb2013-03-03

Mikor kijött a 156-os, elkezdtem egy makett készítését....akkor voltam kb. 15 éves. 3-4 évig készült, aztán félbemaradt az építés mert sajnos már nem voltam megelégedve a 15 évesen alkotott dolgaimmal, néha még felmerül bennem, hogy befejezem, de akkor biztos egy-két régi dolgot újra csinálnék, és akkor már kezdhetném előlről :)
Ja és a lényeg, akkor eldöntöttem, hogy egyszer lesz egy ilyen autóm és most kb. 15 évvel később sikerült is :) Igaz nem olyan mint a makett, mert akkor még nem volt SW :)
Visszatérve a makettra, minden kézzel készült, kasztni műanyagból, fából, alváz-futómű aluminíumból, ülések valódi börből, kormány mahagóni, gumik gumikalapácsból :) stb. A felniket is én reszelgettem tűreszelővel :) A felfüggesztés sajnos nem autentikus, akkor sajnos nem figyeltem a kereszt lengőkaros felfüggesztésre, meg a hátsó se jó. De rugózik, kanyarodik, ajtók nyilnak, tankaspka bóvdennel, csomagtartó csak kulcsal ilyenek.
Csináltam pár képet, a fényezés csak provizórikus, hogy mégse a műgyanta látszódjon csak meg a gitt. Kb. olyan 1200 alkatrészből áll emlékeim szerint.

És végre stílszerűen tudtam lefotózni a saját 156-osom tetején :) :) :)

 
>> Szerviz2013-03-03

Az autón vásárlását követően megejtettük az első szervizt, természetesen Selenia olajjal, a vezérlés csere a köv. hónapban lesz soron. Túlvagyok a fordulatszám jeladó cseréjén. Egyszer csak melegen leállt, és utána már csak hidegen ment pár perceket. Jeladó csere gyorsan megvolt. Szóval eddig szuper a kocsi. Most van a kocsiban 206000 km.