Tagok >> Hege >> MiTo Turismo sport >> Blog
- Típus:MiTo Turismo sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Piros
Mostanság (2019. november) egyre hangosabb lett az autó. Gondoltam csapágy lesz. Megemeltem az autót és meghajtottam a kerekeket Sajnos nem lettem okosabb, mivel az összes keréknek volt egy kis hangja, de inkább a hátsók voltak hangosabbak. Tovább bontottam levettem a hátsó féket és a tárcsákat is. Láttam hogy a bal fékbetét elég rossz állapotban van igy az is cserés. Anno amikor felújitása volt a féknek akkor láttam, hogy a bal hátsó egy kicsit megégett. Most mikor kiszedtem őket a pofáról leesett a fémlemez is. A csapágyaknál sajna mind a kettő kuka. Vettem is két csapágyat és hátsó fék betétet. Hétvégén volt időm és megcsináltam. A jobb oldali már cserés lehetett, mivel nem kúpos volt a csapágy takaró kupak hanem lapos. Leszedve nem találtam rajta semmilyen jelölést, hogy mi a márkája még a csapágyon sem. A bal oldali csapágy viszont SKF volt. Én dán csapágyat vettem az alkatrész kereskedő ajánlása szerint 9000 ft darab áron. Plusz a betét ami puha LPR lett a kiválasztott hátulra. Erre is azt mondta hogy hátra jó választás. Kicseréltem és olyan csend lett!
Update: Szervízbe volt az autó tavaszi átvizsgálás keretében. Sajnos eddig bírták a csapágyak. Mind a kettő cserés lett. Nem búgott csak lógnak. Újabb csere. Most skf lett vásárolva. 12000 ft volt darabja. Kíváncsi leszek meddig bírják.