Mutasd

>> Egyéb2013-11-15

Klíma
Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...



A kormányművet és a motort is tartja, valamint a váltókart tartó lemezt is le kell szedni hozzá. Nem olyan egyszerű ahogy leírtad:(
előzmény: Szabeee // 2013-11-14 22:35:58 (142247)
Szabeee2013-11-14 22:35:58 // 142247
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a váltónál milyen szimeringre van szükségem? Ill. ha szétkötöm az alsó lengőkart, valamint a stabilizátor-összekötőt, akkor le tudom venni a bölcsőt stabilizátorral és alsó lengőkarokkal együtt vagy az tart valami mást is?
156 kuplung rendszere
.hogyan működik a 156 kuplung rendszere? igazából csak a hidraulika rész érdekel, a fő henger nyomja az olajat, majd ez az olajnyomás széttolja a kinyomócsapágyat... ennyi? mert akkor nem értem, hogy miért nem lehet légteleníteni a rendszert... tudna valaki segíteni? :)
Elvileg nem nagy művészet légteleníteni. A működése annyi emit leírtál