Tagok >> Manky956 >> 156 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Kék
Kicseréltük a váltó és szervó olajat mivel nem tudtam mikor cserélték.
Szervóolaj: Tutela GI/A
Váltóolaj: Tutela ZC 75 Synth
km óra:212.620
Dév kolléga 3óra alatt profin szakszerűen lecserélte a vezérlésemet , sok köszönet neki!
Az alkatrészeket Erhard-tól rendeltem , rá 2 napra meg is érkezett minden.
km óra : 212.210
Közeben kiderült vehetek jobb felső lengőkart is.
MatthewGT cartársnak köszönet a hangszórókért , azért van különbség nem kicsi , végre lett egy kis mély hangzás is a kocsiban , meg olyan hangokat hallani amit eddig nem nagyon.
Sikeres műszaki vizsga, chippel,egroffal.
km óra állás: 208500
2016.11.20-ig jók vagyunk .
Bal első féltengely külső gumiharang csere , már egy ideje jobbra balra tekerve és nyomatékon volt hangja , megnéztem ki van szakadva , hála még időben cserélve lett ,és most teljesen hangtalan lett .
Hosszbordás szíj csere már jó régi volt rajta.
Volt egy kis időm végre a saját kocsimra is, nem akartam rá brutál tuningot ,csak amitől jól érzi magát.Amit kiszámoltam rá halál pontosan meg lett a nyomaték lóerő.Ez teljesen füstmentes program.
Gyárilag mért 174le 402nm
Tuning után mért 226le 466nm
420nm felett van egészen 2200től 3750ig.
Nem rossz érzés ,de gyárilag is kellemesnek mondhatom ezt az autót,de így azért másabb ,főleg a gázreakció ég és föld.
Turbó nyomás 1,5bar.
Egy Sprint vele 50-210ig
Mivel kiderült ,hogy a lengőkar szilentek nagyon puhák már ezért eszi a gumit elől, és a bal kerék dőlése kicsit érdekes volt ezért ki lett cserélve a 2 alsó lengőkar és a bal felső lengőkar.
A víz sem igazán melegedett szegény dízelbe ,ami hosszú távon nem a legjobb neki ,ezért termosztátot is cseréltem.
Következő hiba javítások amik lesznek:
Hosszbordás szíj , és sajnos valamelyik görgő elégé suhogós csapágy hangot ad ki őt kell megtalálnom.
Bal első (külső) féltengely gumiharang .
Ezekhez már minden megvan , nem sokkára ismét szerviz.
2014.okt.13 mentem megnézni a kocsit , ár alatt volt számoltam a hibákra, vannak is ,de nem veszélyes. Ami nekem fontos volt , nulla kartergáz, turbó tengelye nagyon minimálisat lóg,korrekciók 0,5 alatt mind.Német autó volt ,de már 10ezres szerviznél Magyarországon szervizelték, 100ezer km-ig vezetett szervizkönyv. Kesztyűtartóban pár számla javításról alkatrészekről, pld új légtömegmérő,alsó turbócső,új cooler.
km óra : 203.700
Hibák:
-Alapjáratok kormánymű alig működik ,kis fordulat emeléssel egyből működik.
-Kuplung kicsit érdekes helyen fog elégé bent ,de megszokható amíg nem lesz nagyon rossz addig felesleges cserélni, csúszni egyáltalán nem csúszik.
-Termosztát
Első kis szerviz.
Kaptam termosztátot,sajnos kicseréltük ,de az sem jó ,most rendeltem újat.
Motorolaj 5w40 Eneos 6liter
Légszűrő,Pollenszűrő,Gázolajszűrő,Olajszűrő,
Futóműt átnézve , megláttuk ,hogy eszi a gumi belsejét elől. Mindent átmozgatva , bal felső lengőkar , alsó lengőkar szilentek jobb oldalon. Úgy döntöttem kicserélek mindent (jobb,bal oldalon) ,megrendeltem a héten talán megoldjuk.
Még rendeltem mellé egy új termosztátot is.