Tagok >> Manky956 >> 156 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Kék
Nagyon vártam , meg akartam mutatni füst nélkül is megy a dízel.
Az autómnak semmi baja nem volt , de már reggel voltak jelek hogy lesz baj .
Első odaérek lelapul a jobb hátsó kerék , szelepet megmozgattam felfújtam jó lett.
Második eddig 3 év alatt 1x csinálta hogy nem húzott be a bendix ,de most megint.
Harmadik, vizes pálya első rajt nagyon leforog , 2es recseg beveszi kuplung megcsúszik nem kicsit, pár lightos kör , jó lett.
Negyedik már a csillag törés , nagyon rendes volt mindenki jöttek segítettek letolnia gépet , nagyon szépen köszönöm!!
Erre már amúgy készültem , ezért volt itthon tartalék erősített féltengelyem.
Kárai Krisztiánnak külön köszönet ,hogy tréleren elvittük a szerelőmhöz a kocsit.
Na majd a következőn!
km óra:264.120
Ideje volt már, sárvédő ívek , küszöbök , kicsit már kavicsvertek voltak muszáj volt valamit kezdeni vele. Van egy kis fényező barátom kezei közé adtam, egy 2 napos turnuson vett részt a JJU, végén kapott egy polírt is.
Fertőszentmiklós V8 kupa 2 napos rendezvény , sajnos első napra nem értem oda ,de második nap végig jelen voltam.
Végre volt egy hibátlan rajtom , egy jó 60labam és máris jött az idő ,igaz ennyire jóra én sem számítottam, meglepett.
Első hely ismét össze jött. ez a pálya nagyon fekszik a kocsinak , guminak.
Sajnos megint profik közé kerültünk ,de ezt ennél a rendezésnél meg kell szokni.
Döntőbe 5dik ként kerültem , NENAD ellen mentem , valami fejlesztése tuti volt szórta a 13.0-ás időket, reménykedtem benne meg lesz ,de korán a rajtnál eldőlt, nagyon csúnyán be tapadt neki, nekem meg 1-be 2-be vissza fulladt nagyon le engedtük a kereket délután működött ,este már nem.
Egyéni legjobbam megvan ,kicsit javítottam.
Legjobb idő : 13.354mp 173.08km/h
Következő bevetés Fertőszentmiklós Éjszakai.
Olaj csere Motul 8100 X Max 0W-40 6liter
Gázolajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
km: 259.100km
Fejlesztés nem volt, tudtam beton van reménykedtem a jobb időben.
Az autó baromi jó volt, sőt túl jó,sajnos átsoroltak profi autók közé.
Legjobb idő : 402m:13.391mp 171,43km/h Videó
Döntőbe egy Honda 1.5 turbó ellen mentem , sajnos 9ezreddel ki kaptam .
Voltam Kiskunlacházán , nem sok sikerrel kevés tapadással , 14,102mp 168km/h átlépő.
Pár módosítás lett a kocsin , légszűrőtől a turbóig a harmonika csövet kicseréltem , vettem semislicket ,vettem el az üzemanyagból is így mentem a következő gyorsulásra ami Fertőszentmiklóson volt.
Elsőnek mentem egy 13,7mp 170, következőnek 13,524mp 171km/h , még egy próbálkozásom volt 13,613.
Elődöntőt Erős Andrással mentem MO legerősebb dízel bmwje ellen ami 365le és 740nm Videó
Döntőt egy E60bmw vel mentem dupla turbós 408le 850nm
Videó
Fékolaj RBF660 1liter
Sajnos azt vettem észre a kocsi oldala zsíros , 1 tűhegynyi lyuk lett a bal oldali belső gumi harangon, csere.
Féltengely szimering csere is történt.
km óra: 255.000km
Felraktam a kínai gumikat , sajnos nagyon hangos volt , aztán elhatároztam nézek normálisat, megérdemli.Találtam a neten Michelin Pilot sport3 at 2db ot ,90 % osat , elmentem a gumishoz és láttam ott Audi felnire felszerelve 4 db zsír új contit annyi hogy gyári audi gumi benne az A0 ás jelzés 2015dotos, addig beszéltem neki még leszedte mert nagyon el akarta nekem adni a felniket is. Nagyon jó áron sikerült hozzá jutnom és 4ezerért fel is szerelte.
km óra állás : 252900km
El jött ennek is az ideje program kész , kicsit túl is írva biztos ami biztos
Üzemanyagra számolva 325le környéke , de tudtam ennyi nem lesz csak reméltem
300at megkarcolja.
315,6le 4409rpm-nél ,de szépen tartja 4800ig, 5000nél elveszem tőle.
593nm 3350nél-nél
turbó 2 baron üzemel.
valószínű így is marad ennél feljebb már elég komoly átalakítás kéne és drágább lenne, így is élet veszélyes.