Km : 218.500
Még év elején írtam a kocsiról, azóta történt pár dolog, még egy váltó elvérzett és 2 kuplung , kapott egy R110 pumpát és kapott Colombo & Bariani vezérműtengelyeket , jelenleg 436ló és 723nm vagyunk csak símán dízelel, methanol ki került.
Kuplung kérdés egyelőre megoldva , 5 agú szinterrel és dupla nyomólappal.
Versenyeken is ott vagyunk , sajnos puntokkal nehezen bírok de probálkozom ,sajnos nagyon könnyüek.
Kapott egy halál pontos nyomás mérő órát is ami map szenzorról kapja a jelet .
kb ennyi egyelőre , a 436lovas program nem a kihegyezett , következő versenyre csinálok egy olyat és megmérem , remélem 450-460 lovat el érem.
motor még mindig a gyári és hibátlan , ami fogy az a váltó , és kuplung ,de ez legyen a legnagyobb baja.
Volt pár fejlesztés az autón , alsó coolercső újra gondolva , mivel voltak ott bajok , nem díjjazta a 3.4baros töltő nyomást, kartergáz tartály is kevésnek bizonyult, ezért csináltunk egy egyedi tartályt.
2023 első versenye , elég hideg betonon , autó tökéletes volt , legjobb idő:
12.64mp 193km/h
Olasz győzelemmel és egy harmadik hellyel zártuk az A8 kategoriát, sajnos komolyabb ellenfél nem volt.
Mikor oda értem pont le szakadt az ég, ez a pálya sima beton ragacs nélkül, egészen a nap közepéig egy normális el indulásom nem volt , minden féle nyomással probálkoztam , de döntőkre történt valami mert minden futamomon nagyon jó rajtokat tudtam csinálni.
Legjobb idő : 12.67mp
Sajnos ismét ki végeztünk egy váltót, most a hosszú 5 ös váltót is sikerült ki nyírni 1000km alatt, ugyan az a hiba ,ki tolja a tengelyt a kuplung felé, és le fogazza a 4dik fokozatot.
Most raktunk vissza egy gyári 6 os váltót, és a programon butítottam picit, reméljük most jobban fogja bírni.
km : 213.800
CW nyereg
MarosJózsi konzol
EBC 330mm 147 GTA tárcsa
EBC kék betétek
km:213.700
Már régóta akartam utcára való teljesítménymérő eszközt , Dynoprot választottam annak tetszik legjobban a működése , és hozzá vettem egy profi mérleget , le is mértem az autót 1375kg, benne ülök úgy 1454kg lett.
Mérés eredménye : 450le 720nm (wmi ment) sima dízelel 412le 694nm
Részt vettünk egy Fertőszentmiklósi gyorsuláson is amit , erősen olasz gyözelemmel zártunk, itt sajnos elköszönt a gyári féltengely ( elkezdett rázni) így most át lett akaítva régi fajtára (csavaros), meglátjuk mit fog bírni.
km: 213.600
Ismét elköszönt egy hatos váltó ,most nem le fogazta a 4diket hanem bent maradt 4be . Közben szétszedéskor kiderült ,hogy a kuplung tárcsa közepe is már be érezte nagyon a nyomatékot, ezért ebből kapott egy fix tárcsát.
Most kapott egy régi 2.4 5ös váltót.
Gyorulása javult is mivel ki marad egy váltás.
Legjobb 100-200 ig 7.81s
Kiderül ez meddig bírja.
Legjobb idő : 12.51mp 192.8km/h
0-100km/h :5.04mp
0-148km/h :8.38mp
0-176km/h :10.63mp
videó: https://www.youtube.com/watch?v=BvO-Y5Ydwj8
Közben sikerült megjavítani a 100-200km/h gyorulásom is ami 8.06mp jelenleg.
Az autó nem sokat megy ,de ha megy akkor nagyon egyelőre hibamantes.
km: 212.300
Kapott egy 0,375 fúvokát amin vízmetanolt fecskendezek be a szívósorba , így jobb a hűtőse is és erősebb is lett a motor, kb 30-40lovat biztos dobott az időeredményhez viszonyítva.
Van olaszban egy hasonló építés csak neki sokkal körszerűbb az üzemanyag rendszere , neki 100-200km/h 8.12mp , neki megvan mérve padon 476lóerő , én már itthon nem tudom a sajátomat megmérni már kellene a padhoz a fék, de valahol itt lehetünk.
km: 211.200
Tököl éjszakai gyorsulás.
Sok alfással találkoztam , tök jó volt mindenki köszönt , volt akit vittem is.
Sikerült a legjobb időm megdönteni : 12.616mp
Kocsi még mindig hibátlan , zsír új conti sportcontact 5 -öt megviseli az erő , képet mellékeltem.
videó a gyorsulásról: https://www.youtube.com/watch?v=C2aXCxMMuNg
km: 211.000