Mivel kiderült ,hogy a lengőkar szilentek nagyon puhák már ezért eszi a gumit elől, és a bal kerék dőlése kicsit érdekes volt ezért ki lett cserélve a 2 alsó lengőkar és a bal felső lengőkar.
A víz sem igazán melegedett szegény dízelbe ,ami hosszú távon nem a legjobb neki ,ezért termosztátot is cseréltem.
Következő hiba javítások amik lesznek:
Hosszbordás szíj , és sajnos valamelyik görgő elégé suhogós csapágy hangot ad ki őt kell megtalálnom.
Bal első (külső) féltengely gumiharang .
Ezekhez már minden megvan , nem sokkára ismét szerviz.
2014.okt.13 mentem megnézni a kocsit , ár alatt volt számoltam a hibákra, vannak is ,de nem veszélyes. Ami nekem fontos volt , nulla kartergáz, turbó tengelye nagyon minimálisat lóg,korrekciók 0,5 alatt mind.Német autó volt ,de már 10ezres szerviznél Magyarországon szervizelték, 100ezer km-ig vezetett szervizkönyv. Kesztyűtartóban pár számla javításról alkatrészekről, pld új légtömegmérő,alsó turbócső,új cooler.
km óra : 203.700
Hibák:
-Alapjáratok kormánymű alig működik ,kis fordulat emeléssel egyből működik.
-Kuplung kicsit érdekes helyen fog elégé bent ,de megszokható amíg nem lesz nagyon rossz addig felesleges cserélni, csúszni egyáltalán nem csúszik.
-Termosztát
Első kis szerviz.
Kaptam termosztátot,sajnos kicseréltük ,de az sem jó ,most rendeltem újat.
Motorolaj 5w40 Eneos 6liter
Légszűrő,Pollenszűrő,Gázolajszűrő,Olajszűrő,
Futóműt átnézve , megláttuk ,hogy eszi a gumi belsejét elől. Mindent átmozgatva , bal felső lengőkar , alsó lengőkar szilentek jobb oldalon. Úgy döntöttem kicserélek mindent (jobb,bal oldalon) ,megrendeltem a héten talán megoldjuk.
Még rendeltem mellé egy új termosztátot is.