Manky956 - főkép
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-04-17

Voltam Kiskunlacházán , nem sok sikerrel kevés tapadással , 14,102mp 168km/h átlépő.
Pár módosítás lett a kocsin , légszűrőtől a turbóig a harmonika csövet kicseréltem , vettem semislicket ,vettem el az üzemanyagból is így mentem a következő gyorsulásra ami Fertőszentmiklóson volt.

Elsőnek mentem egy 13,7mp 170, következőnek 13,524mp 171km/h , még egy próbálkozásom volt 13,613.

Elődöntőt Erős Andrással mentem MO legerősebb dízel bmwje ellen ami 365le és 740nm Videó

Döntőt egy E60bmw vel mentem dupla turbós 408le 850nm
Videó

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-03-30

Fékolaj RBF660 1liter
Sajnos azt vettem észre a kocsi oldala zsíros , 1 tűhegynyi lyuk lett a bal oldali belső gumi harangon, csere.
Féltengely szimering csere is történt.

km óra: 255.000km

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-02-28

Felraktam a kínai gumikat , sajnos nagyon hangos volt , aztán elhatároztam nézek normálisat, megérdemli.Találtam a neten Michelin Pilot sport3 at 2db ot ,90 % osat , elmentem a gumishoz és láttam ott Audi felnire felszerelve 4 db zsír új contit annyi hogy gyári audi gumi benne az A0 ás jelzés 2015dotos, addig beszéltem neki még leszedte mert nagyon el akarta nekem adni a felniket is. Nagyon jó áron sikerült hozzá jutnom és 4ezerért fel is szerelte.

km óra állás : 252900km

 
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-02-23

El jött ennek is az ideje program kész , kicsit túl is írva biztos ami biztos
Üzemanyagra számolva 325le környéke , de tudtam ennyi nem lesz csak reméltem
300at megkarcolja.

315,6le 4409rpm-nél ,de szépen tartja 4800ig, 5000nél elveszem tőle.
593nm 3350nél-nél

turbó 2 baron üzemel.
valószínű így is marad ennél feljebb már elég komoly átalakítás kéne és drágább lenne, így is élet veszélyes.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-02-10

Turbó : BMW F10 GTB2260v
Kipufogó 70es saválló egy átmenő dobbal.
Munkát , Faterom , Én , és Öcsém csináltuk.
Eddig az autóm 235,5le 529,9nm volt.
Turbó felrakás, kipufogó után : 258le 558nm lett.
Eddig egy progit írtam rá amivel el akarta érni a 280loerőt , sikerült. 281,5le 590,3 nm
Ez mind perfexpertes mérés nem padi, ha végleges lesz padon megméretem.
új olaj ,olajszűrő
Beépítésre került még egy kis 2,1colos oled kijelző amin látom kis szondák segítségével a kipugogó nyomást, hőmérsékletet, turbó nyomás , beszívott levegő hőméréskelet , olaj és vízhőfokot is, ezt be építettem a fordulatszám mérőbe.
Szeretnék 300le fölé menni , nyomatékban már nem megyek feljebb kuplung 600nm bír hagyok neki kis tartalékot.
281,5le 590,3 nm ezt 100mm3 1750bar rail nyomás ,2 bar töltő nyomással tudtam elérni. Üzemanygra számolva tökéletesen teljesül.Füst nincs!

itt egy gyorsulás 100-180 8,5mp , 100-200 12mp
100-200

Motorolaj ,szűrő csere.

km óra állás 249.950km

 
>> EseményAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-12-08

November 15 dikén sikeres műszaki vizsga km 245.000km . Sikerült el intézni , nem kellet feltekerni nem szóltak az ültetés miatt stb..

 
>> SzervizAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-09-28

Mahle mindenből
Eneos 10w40

km óra :243.439km

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2016-09-17

Sajnos kuplungom elkezdett csúszkálni ,de csak ha komolyan terheltem folyamatosan , KUL ra készülve , mondom erre az évre ennyi fejlesztés lesz nem csúszós kuplunggal megyek oda.
Stefan Zorst csinálta , egy kevlárt kapott a tárcsa és egy erősítést a szerkezet , elméletben meg mérve 600nm tud , majd elválik bejáratás után , 500km városi használat , az kb nálam 1500km , szépen bejáratom ,remélem jó lesz.
Kicsit puhább lett a kuplung benyomása , ugyan ott fog , szval nem változott semmi.
Garanciába cserélve lett a jobb hátsó kerékagy csapágy , most SKF-re.
Cserélni kellett a főtengely szimeringet , és féltengely szimeringet .
A javítást Erdő Ati barátom csinálta mint mindig , Szentbalázson.

km óra állás: 242.525