Tagok >> Manky956 >> 156 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Kék
Turbó : BMW F10 GTB2260v
Kipufogó 70es saválló egy átmenő dobbal.
Munkát , Faterom , Én , és Öcsém csináltuk.
Eddig az autóm 235,5le 529,9nm volt.
Turbó felrakás, kipufogó után : 258le 558nm lett.
Eddig egy progit írtam rá amivel el akarta érni a 280loerőt , sikerült. 281,5le 590,3 nm
Ez mind perfexpertes mérés nem padi, ha végleges lesz padon megméretem.
új olaj ,olajszűrő
Beépítésre került még egy kis 2,1colos oled kijelző amin látom kis szondák segítségével a kipugogó nyomást, hőmérsékletet, turbó nyomás , beszívott levegő hőméréskelet , olaj és vízhőfokot is, ezt be építettem a fordulatszám mérőbe.
Szeretnék 300le fölé menni , nyomatékban már nem megyek feljebb kuplung 600nm bír hagyok neki kis tartalékot.
281,5le 590,3 nm ezt 100mm3 1750bar rail nyomás ,2 bar töltő nyomással tudtam elérni. Üzemanygra számolva tökéletesen teljesül.Füst nincs!
itt egy gyorsulás 100-180 8,5mp , 100-200 12mp
100-200
Motorolaj ,szűrő csere.
km óra állás 249.950km