Elérkezett ez a nap is nagyon vártam , szerencsém volt a cooler már 1 hete az autón volt , le volt próbálva minden működött , rajt progira is kíváncsi voltam mennyire lesz jó.
Felgumiztuk csütörtökön a kis kerekeket , azért mégis minél rövidebb az áttétel annál jobban gyorsul.
Odaértünk , első gyorsulás Dév és a híres JAP ellen , jött a zöld lámpa , kuplung felenged ,elindul az autó fékezget áá bent maradt a kipörgésgátló, vesztettem.Második gyorsulásom egy VW Passat CC ellen volt , kicsit mikor meghallottam a hangját érdekesen néztem valami v6 vagy nem tudom milyen volt.Később megnéztem 3,6 v6 300le sequential automata 6os váltó. Kipörgésgátlót 10x megnéztem oké ki van kapcsolva , zöld lámpa elrajtolok nagyon jó volt minden összejött 14.33 as idő 156 os befutóval, magam sem vártam ennyire jó időt. Következő gyorsulásom egy Mercedes W124 6henger nagy turbó cooler , ismertem az embert csináltam már neki autót. Zöld lámpa elindulok 1,2 tökéletes 3asban VDC ABS hiba csipogás , autó leállítom újraindítom , hiba megszűnt. Hozzáteszem kikaptam. Újabb gyorsulás autó hullámzik 1,2,3 ban nulla erő nem akar menni , sajnos tanácstalan voltam , hazaérés után átnézegettem a csöveket hátha kifúj, de nem és később észrevettem a légszűrőház tetején ott figyel a légtömegmérő annak a tetején van egy bilincs és ez leesett és falsot szívott az autó , mivel nem látott elég beszívott levegőt ezért üzemanyagot sem adott. Nagyjából így jártam tanulság: Néha jó lenne felnyitni a motorháztetőt nem csak a programot nézegetni és ott keresni a hibát.Következő verseny Fertőszentmiklós 2015.05.24.
egy kis videó a történésekről.
Eljött a második olajcsere ideje , turbót megnéztem pont annyit lóg mint mikor megvettem kb 1mm sem. A nyomás 1.55bar. Már rég készültem a coolerezéssel , kijöttek a melegek éreztem is hogy tompul az autó, Pénteken Taszár muszáj volt már lépi , nekiálltunk. Igazat megmondta nem egyszerű művelet ,sehol semmi hely 2,5 napba telt ,de profi. Érzésre az autó jobban reagál , fent nagyon szépen forog , igaz ott van kis füstje ,de minimális. Egyelőre úgy gondolom nagyon megérte.
Szomszédom ezzel foglalkozik , gondoltam átgurítom , 1 nap alatt meg is lett. Nagyon szépen kihozta az eredeti csillogós színt.
Beépítésre kerültek a következők:
2 hátsó sachs gátló.
ültető szett Merwede 40mm
jobb felső lengőkar.
Köszönet Dév kollégának.
Kicseréltük a váltó és szervó olajat mivel nem tudtam mikor cserélték.
Szervóolaj: Tutela GI/A
Váltóolaj: Tutela ZC 75 Synth
km óra:212.620
Dév kolléga 3óra alatt profin szakszerűen lecserélte a vezérlésemet , sok köszönet neki!
Az alkatrészeket Erhard-tól rendeltem , rá 2 napra meg is érkezett minden.
km óra : 212.210
Közeben kiderült vehetek jobb felső lengőkart is.
MatthewGT cartársnak köszönet a hangszórókért , azért van különbség nem kicsi , végre lett egy kis mély hangzás is a kocsiban , meg olyan hangokat hallani amit eddig nem nagyon.
Sikeres műszaki vizsga, chippel,egroffal.
km óra állás: 208500
2016.11.20-ig jók vagyunk .
Bal első féltengely külső gumiharang csere , már egy ideje jobbra balra tekerve és nyomatékon volt hangja , megnéztem ki van szakadva , hála még időben cserélve lett ,és most teljesen hangtalan lett .
Hosszbordás szíj csere már jó régi volt rajta.
Volt egy kis időm végre a saját kocsimra is, nem akartam rá brutál tuningot ,csak amitől jól érzi magát.Amit kiszámoltam rá halál pontosan meg lett a nyomaték lóerő.Ez teljesen füstmentes program.
Gyárilag mért 174le 402nm
Tuning után mért 226le 466nm
420nm felett van egészen 2200től 3750ig.
Nem rossz érzés ,de gyárilag is kellemesnek mondhatom ezt az autót,de így azért másabb ,főleg a gázreakció ég és föld.
Turbó nyomás 1,5bar.
Egy Sprint vele 50-210ig