Tagok >> frusciante >> MiTo 1,4 t-jet 155le >> Blog
- Típus:MiTo 1,4 t-jet 155le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:fehér
Olaj+ szűrők cseréje. Klíma hűtőközeg cserét is csináltam a gépen. Igazából csak kíváncsiságból fejtettem le hogy mennyit veszített az eredeti töltet mennyiségből.435g jött le az 500as rendszerből
Cseréltem a két első gátlót szintén gyárira, mert a benne lévőn látszott a 14 év. Nem szeretem a korróziót a gátlón.
Beépítettem a szivargyújtó helyére a már megszokott usb töltőt, így már ebben az autóban is használható a rendszer.
Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...
Cseréltem a hátsó gatlokat illetve a rugokat. A gátló utángyártott a rugó ugyanolyan szinkodu gyári. Rozsda ütötte fel a fejét a rugon. Nem akartam megvárni míg eltörik és ha már cseréltem akkor a gatlokat és a hozzájuk kapcsolódó alkatrészeket is cseréltem. Illetve mind a négy dobbetet mögül a felületi korroóziot visszacsiszoltam kezeltem brunoxal és gyári festékkel lefujtam.
Leszedtem a karbon matricákat mindenhonnan. Volt ahonnan már az előző tulaj leszedte de egy csíkot ott hagyott. Sajnos rájöttem miért, ugyanis aki felrakta ezt a borzadvanyt az a fenyezesen vágta szikevel oly módon H a fényezésbe is sikeresen belevágott a mociteton végig, hogy szárad a le a keze. egyenlőre keresek majdasik mocitetot ugyanebben a színben és ha találok hibátlant akkor cserélem. A matrica jobban zavart mint a fényezési hiba úgyhogy az összkép így is javult.
Megjött egy újabb rendelés pár olyan aprósággal amit biztosan 10bol 10en lek@ksiznanak...😃 Motorháztető kitamaszto kar rögzítő, ablaktörlő kar anyajanak a fedele stb...😃 illetve jöttek első lengőkarok de azokat majd csak később rakom vers egy gyári Mito ponyva amit a gtan is használok. Korábbi alfakbol tanulva ezeket az apróságokat addig kell pótolni illetve cserélni amíg vannak gyári újak aprópénzért...
Az autó hűtőközege gyönyörű kapucsínó színű volt. Valamilyen rizs alapú hűtő tömítő volt bele adagolva. Már első szetkapaskor is látszott hogy ez a tömítő komoly cucc mert kikemenyedett a csövek falára amelyek ropogtak mikor leszedtem őket és rattan ki belőlük ezt a Vackot. Két napja és négy atmosas után végre kiderült hogy miért töltötték bele. A fűtő radiátor volt lyukas. Kicsereltem újra atmostam. Most már teljesen rendben van a hűtőkör. Ha már belefogtam a bontásba és megérkezett a vezérlés rögzítő készlet, hát lecseréltem a vezérlés készletet vízpumpaval, a hosszbordast is feszitovel. Nem szerettem volna osszejelolgetni tekintve hogy nem tudtam hogy korábban hogyan cserélték. Vezérlés szett gyári, hosszbordas dayco.